Slavna švedska dirkalna steza je bila ponovno v uporabi.  Tokrat celo lahko opazujemo dva avtomobila, ki sta med seboj na trgu konkurenčna: BMW M5 in Mercedes E63 AMG. Oba sta že stara znanca, serija 5 in razred E za kupce tekmujeta v razredu srednje velikih limuzin že dolga leta. Njuni športni različici nista v nič […]

Slavna švedska dirkalna steza je bila ponovno v uporabi.  Tokrat celo lahko opazujemo dva avtomobila, ki sta med seboj na trgu konkurenčna: BMW M5 in Mercedes E63 AMG. Oba sta že stara znanca, serija 5 in razred E za kupce tekmujeta v razredu srednje velikih limuzin že dolga leta. Njuni športni različici nista v nič drugačni situaciji, E63 AMG je sicer nekoliko novejši in se je pripravljen zoperstaviti F10 M5.

Kaj se torej zgodi, ko ju postavimo vzporedno? Že iz prejšnjih posnetkov GTBoard je jasno, da M5 ni popolnoma tovarniški (sprememba vzmetenja, nov Schmiedmann izpušni sistem brez spremembe zmogljivosti), uporabljal pa naj bi standardni 4,4-litrski V8 s 560 konjički in 680 Nm navora.

Mercedes ne uporablja poprodajnih delov, ima pa opcijski Performance paket, ki vozilu s 5,5-litrskim V8 doda moč, ki sedaj znaša 550 konjskih moči in 800 Nm navora. To pa je več kot dovolj, da na ravnini za seboj pusti bavarca. Kot pa boste opazili na posnetku, M5 ohranja zelo enakomerno razdaljo in mu vztrajno sledi, kako pa se vse skupaj konča si oglejte spodaj.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code