Tudi letos smo obiskali pariški avtosalon, kjer so vsi proizvajalci s ponosnom predstavili najnovejše modele. Največ pozornosti je pričakovano privabila nova generacija serije 3, a Bavarci so pripravili še obilo drugih novosti, ki vam jih predstavljamo danes.

Eden izmed najpomembnejših avtomobilistično obarvanih dogodkov, Paris Motor Show 2018 je postregel s pomembnimi novostmi. Čez celoten avto salon je bilo videti upad hostes, pričakovano pa največ zanimanja pridobivajo električna vozila. Bavarska znamka je tudi letos postregla s kar številčnimi novostmi na pariškem avtosalonu. Proizvajalci so pripravili kar nekaj futurističnih konceptov in že končana serijska vozila. Agresivne linije so bile pod močnimi žarometi še toliko bolj privlačne in obenem mamljive. Ampak prav zagotovo vas močno zanima, kaj vse se je znašlo na razstavnem prostoru. Na avtosalonih se rada pokažejo zanimiva ali le drugače presenetljiva vozila. BMW vozila so vedno dinamično naravnana, praktična, na videz čustveno privlačna in veljajo za ena izmed tehnološko najnaprednejših vozil na svetu. Lahko vam samo povemo, da so prav vsi spodnji primerki v živo še precej lepši kot na spodnjih fotografijah! Torej, kateri so bili razstavljeni primerki? 

BMW Series 8 Coupe

Nova serija 8 je bila predstavljena letos poleti, in vse od takrat jo nestrpno pričakujemo tudi v živo. Končno smo si jo lahko v živo ogledali na pariškem avtosalonu. Predstavljena je bila le Coupe izvedenka, pričakujemo pa še ”Convertible” in Coupe. Popolnoma novi BMW serije 8 je vsekakor eden izmed najbolj zaželenih in težko pričakovanih bavarskih izdelkov letošnjega leta. BMW je serijo 8 tudi nekako obudil, saj je znamka s proizodnjo prenehala pred davnimi 19 leti. Dolgo smo čakali na naslednika, in ga tudi končno dočakali. Vsekakor lahko takoj vidimo športne karakteristike, privlačen izgled in udobje na najvišji možni stopnji. BMW serije 8 tako predstavlja sam vrh ponudbe bavarskih vozil.

BMW X5

Novi BMW X5 je ponovno pomemben korak v prihodnost bavarske znamke. Prva generacija je bila predstavljena leta 1999 in vse od takrat je izjemno pomemben model v ponudbi. Najnovejša generacija, predstavljena letos junija pa naj bi omogočala najbolj napredno tehnologijo, tudi med konkurenti. Nova generacija je večja od prejšnje, saj je dolžina daljša za 36 milimetrov na 4.922 mm, širina za 66 milimetrov na 2.004 mm in višina za 19 milimetrov na 1.745 mm. Medosna razdalja se je povečala za 42 milimetrov na 2.975 mm. Velike ledvičke, izklesane poteze na karoseriji, s strani dinamična bočna črta, športno zaključena streha, zadaj pa so nameščene luči s tradicionalno tridimenzionalno obliko in seveda v napredni LED tehnologiji. Za doplačilo so prvič v zgodovini BMW modelov na voljo tudi 22-palčna aluminijasta platišča in off-road vozni načini. Novi BMW X5 nas s svojo robustnostjo zagotovo navdušil tudi v živo na salonu!

BMW Z4

Tretja generacija bavarskega roadsterja, po imenu BMW Z4, se je prav tako predstavila na evropskem avto salonu v Parizu. BMW Z4 je skupni produkt bavarskega BMW ter japonske Toyote. BMW Z4 je ohranil vse karoserijske poteze značilnega kupeja, kar pomeni, da je prisoten dolg pokrov motorja, kratki zadnji previsi, kabina je postavljena bolj proti zadnji osi, nameščena pa je še mehka zložljiva streha. Z4 se prikaže z vso svojo  športno lepoto, ki jo pooseblja še agresiven videz. Trenutno najzmogljivejša različica Z4 M40i predstavlja 3,0-litrski vrstni šestvaljni bencinski motor, ki razvije 340 konjskih moči in 500 nevtonmetrov navora. Le-ti se preko 8-stopenjskega samodejnega menjalnika prenašajo na zadnjo os. Tak pogonski sklop do stotice potrebuje 4,6 sekunde. Z4 M40i se ponaša še z M športnim podvozjem, ki vključuje aktivno blaženje, močnejše zavore in elektronsko nadzorovan zadnji diferencial.

BMW iX3

BMW iX3 je na avto salonu prav tako požel veliko zanimanja. Prvi v celoti električni športni terenec te znamke, dejanska podoba v serijski izvedenki pa bo predstavljena leta 2020. Že na prvi pogled je možno videti kar nekaj modrih elementov na zunanjosti, notranjosti pa žal ni bilo moč videti. Nekoliko drugačna platišča so bila oblikovana z mislijo na čim boljšo aerodinamično učinkovitost. iX3 sicer koristi BMW električni pogon pete generacije, ki ponuja 270 konjskih moči. Velik akumulator s kapaciteto več kot 70 kWh pa zagotovi, da električni križanec z enim polnjenjem lahko prevozi več kot 400 kilometrov.

BMW serije 3

BMW serije 3 sedme generacije je na avto salonu pričakovano požel največ zanimanja. Po besedah vodilnih pri znamki naj bi nova generacija ponujala izrazitejši športni potencial, udobje in še boljše asistenčne sisteme. Na zunanjosti nedvomno takoj opazimo poteze novega oblikovalskega jezika, kar pomeni, da je nova serija 3 na zunaj izjemno privlačen avtomobil. Vozna dinamika naj bi bila boljša predvsem zaradi izpopolnjenega podvozja, občutno širšega koloteka, do 55 kilogramov zmanjšana teža in popolna razporeditev teže 50:50. Posvetili so se seveda tudi notranjosti, pri BMW so dali še večji poudarek na voznika, kvalitetne materiale. Tudi udobje ni bilo zapostavljeno, dosti boljša pa bo preglednost nazaj. Organizirali smo tudi intervju z dvema vodilnima pri razvoju nove generacije serije 3, ki bo na naši spletni strani objavljen naslednji petek.

Več o novi generaciji pa tukaj.

BMW M oddelek

BMW nam je na letošnjem pariškem avtosalonu predstavil dva primerka iz njihovega M oddelka, največ pozornosti pa je pričakovano dobil novi BMW M5 Competition.  Že tako dodelano osnovo običajnega M5 dodatno izpopolnjuje Competition različica. Več moči, 460 kilovatov oziroma 625 konjskimi močmi (za 25 konjev več kot pri običajnem M5) in 750 nevtonmetrov navora. Običajni M5 do stotice pospeši v 3,4, Competition pa v 3,3 sekunde. BMW M2 Competition nas je v živo prav tako navdušil, opazili smo nekaj dodatkov, ki ga ločijo od običajnega. Agresiven sprednji in zadnji odbijač, sprednje ledvičke pa so v Shadowline Gloss Black barvi, tako kot vse oznake. Pod pokrovom motorja je vgrajen 3,0-litrski bencinski motor, ki razvije 410 konjskih moči in 550 nevtonmetrov navora. Do sto kilometrov na uro pospeši v izjemnih 4.2 sekunde.

Več fotografij teh dveh lepotcev si lahko ogledate tudi tukaj.

Vsekakor komaj čakamo na naslednji avto salon, kjer nam bo BMW ponovno postregel z najnovejšimi pridobitvami v ponudbi znamke. Nam se je razstavni prostor bavarske znamke zdel odlično in premišljeno postavljen. Kateri je pa vam najljubši avtomobil na salonu?

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code