Bi si radi izdelali svoj mini BMW superbike? Sedaj si ga zahvaljujoč Indijskem podjetju TVS Apache in japonskem trgovcu z motociklističnimi deli, lahko.

O indijskem motorju TVS Apache RR 310S, ki v osnovi uporablja enak motor in šasijo kot BMW 310GS smo od prve omembe v medijih že večkrat poročali, saj se je govorilo tudi o mogočem BMW G310SS cestnem motociklu. No sedaj je indijski motocikel, ki je plod sodelovanja z bavarskim BMW-jem končno na voljo in na domačem trgu stane celo manj kot 3 tisočake. Čeprav nam mnogi viri zatrjujejo, da BMW ne bo izdal svoje različice tega motocikla, čeprav bi bilo to za njih zelo poceni in morda tudi prav, pa se je na japonskem na njihovem motociklističnem salonu vseeno pojavil popolnoma karbonski motocikel z imenom G310SS in BMW značko na čelu.

Požel je mnogo zanimanja, vendar to ni bil prototip matične znamke, temveč je zgolj označil začetek prodaje serije karbonskih delov japonskega podjetja A-Tech, ki motociklistom omogočajo, da si sami sestavijo mini BMW superbike. Tako lahko sedaj kupimo sestavne dele, za popolnoma legalnega BMW G 310SS, ki mimogrede izgleda fenomenalno.

Čeprav BMW vztrajno zatrjuje, da takega motocikla ne bo uradno proizvajal, pa bi se z ogromnim zanimanjem in povpraševanjem to lahko kaj hitro spremenilo. Še posebej po tako ugodni ceni, bi v Evropi zagotovo našli ogromno začetnikov, ki bi bili pripravljeni odšteti 3-4 tisočake za BMW cestni motocikel, ki lahko s 34 konjskimi močmi doseže končno hitrost 160 kilometrov na uro. Nekateri so v to tako prepričani, da so celo ustvarili računalniško grafiko, kako bi tovarniški motocikel lahko izgledal, do takrat pa se bo treba zateči k podjetjema TVS Apache in A-Tech, ter si BMW G 310Ss ustvariti kar doma.

Kaj pravite je to zanimiva opcija za začetnike, ki si želijo vstopa v svet motociklizma z bavarsko znamko na motociklu? Bi BMW moral izdelati svojo različico tega motocikla ali bi bila to le poceni šminka, ki ne bi prepričala nikogar? Konec koncev sta okvir in pogonski agregat motocikla TVS Apache RR 310S še vedno BMW-jeva.

 

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code