Včeraj razkrita Giulia naj bi pognala strah v kosti konkurenčnim limuzinam, pa bo res tako? Je Alfa Romeo ustvaril nekaj, kar je dovolj kvalitetno za tekmovanje z najboljšimi? Štiriperesna deteljica proti najmočnejši črki na svetu: Quadrifoglio in M3.

Nova Giulia: Alfin preporod, želi postati verodostojen tekmec BMW seriji 3, Mercedes-Benzu C-razreda, Audiju A4 in Jaguarju XE, bo na voljo spomladi prihodnje leto. Nekaj o prihodu nove Alfine lepotice smo sicer napisali že meseca aprila. Takrat so bile na voljo le skice, ki so obljubljale mnogo več od končnega rezultata.

Edina izbira motorja, ki ga Alfa Romeo doslej potrdila je 3,0-litrski dvojni turbo V6, ki ga je razvil Ferrari in s 510 konjskimi močmi poganja najmočnejšo različico z deteljico: Giulia Quadrifoglio Verde, ki je sposobna stotico doseči v 3,9 sekunde. Motor je narejen iz aluminija in lahko posamezno deaktivira valje, zato pri Alfi pravijo, da bo njena poraba goriva presenetljivo nizka, obenem pa bo še zmeraj ponujala zabavno in dinamično vožnjo. Tukaj Alfa ima premoč nad 431 konji pod pokrovom BMW F80 M3, ki jih slednji dobi iz 3,0-litrskega vrstnega šestvaljnika. Vendar konjska moč ni vse, kar je pomembno pri dobrem športniku.

bmw-alfa-primerjava-spredaj

Italijanski naslednik Alfine klasike: 159 ima odlično 50:50 porazdelitev teže (takšno ima tudi bavarski M3), obljubljajo pa tudi najbolj direktno krmiljenje za zadnji pogon na trgu… kar je zelo samozavestna izjava, Giulia pa bo na voljo tudi s štirikolesnim pogonskim sistemom. Veliko prednosti si želijo pridobiti tudi z vpeljavo novih sistemov: “Torque Vectoring” – razporeditve navora na posamična kolesa, “Integrated Brake System” – ki občutno izboljša zavorno pot z elektromehanskim sistemom, ki združuje nadzor stabilnosti s tradicionalnim zavornim asistentom in aktivni sprednji podaljšek odbijača, ki kontrolira podtlak pri visokih hitrostih.

primerjava-alfa-bmw-stranska

Tudi Alfa je v koraku s časom, saj njegova Giulia uporablja vse materiale, ki jih dobimo pri konkurentih: karbonska vlakna, aluminij in plastiko za čim majnšo težo vozila. V pogovoru z Alfa Romeo in Maserati šefom Haraldom Westerjem, je slednji povedal: “Giulia odpira prvo poglavje v zgodbi novih generacij Alfa Romeo.” Njegovo mnenje je tudi, da v najnovejši model niso vpeljevali preveč odvečnega oblikovanja, kar je dandanes velikokrat opaženo. “Primarna funkcionalnost še ne pomeni, da je vozilo karakterno mrtvo. Alfa je še zmeraj Alfa in ima dušo, je objekt poželenja in ni samo okras,” je še dodal Harald Wester.

bmw-alfa-primerjava-zadaj

[sam id=”14″ codes=”true”]Če izdelek podrobneje pogledamo, bi se mariskdo strinjal, da že na prvi pogled kar nekaj stvari ni najboljše izpeljanih. Plastične mrežice na sprednjem odbijaču delujejo ceneno, sprednje luči, vsaj od strani, spominjajo na nekakšnega križanca med BMW serijo 1 in serijo 5, zadek pa spominja na Maseratijevega Ghiblija -kar pa seveda ni slabo in bo verjetno privlačilo mnogo potencialnih kupcev. Sama zasnova oblike vozila se ni drastično oddaljila od prejšnjih limuzinskih Alf. Dolg pokrov motorja, kratki previsi, rahlo padajoča streha… spredaj pa nekoliko bolj agresiven izgled kot smo ga navajeni. Quadrifoglio v zadnjem delu ponosno razkazuje še štiri izpušne cevi in agresiven difzuor, ki razkrivajo športni karakter štiriperesne deteljice.

V notranjosti opazimo nekaj luksuznih detajlov, ki so značilni za vse Alfe: usnje, leseni vložki, kvalitetno blago in karbonska vlakna. Predstavljena limuzinska različica bo kmalu prejela družbo tudi v Sportwagon obliki.

primerjava-alfa-bmw-sprednji-del

[sam id=”13″ codes=”true”]Nekoliko “obupan” Alfa Romeo želi, da bo Giulia rešila njihov obstoj in jih vrnila med konkurenčne znamke. Do leta 2018 želijo skupaj prodati 400 tisoč enot vseh modelov, kar pa je zelo velik načrt, če pogledamo slabo leto 2014, v katerem je bilo skupaj prodanih le 68 tisoč Alf. Seveda za takšen načrt ekipa ne sedi križem rok: v promocijo bodo vložili dodatnih pet milijonov evrov, v obdobju treh let pa naj bi luč dneva zagledalo tudi sedem novih in prenovljenih modelov.

Preobrat znamke, ki je  zadnjih nekaj desetletjih svoje uspehe doživljalo zaradi modelov z dušo in karizmo, bo sedaj ciljalo na bolj ekonomična in uporabna vozila. Če je to dobra poteza pa bo pokazal le čas.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code