Slovenski podpis na brutalnem kabrioletu M8 Competition!

0
Ko imaš pod pokrovom 4,4-literski V8 motor z dvojnim turbopolnilnikom, ki proizvede vrtoglavih 617 »konjskih moči« in 750 Nm navora, BMW M8 Competition ni eden od avtomobilov, ki bi nam padli na pamet pri vprašanju o izboljšanja zvoka.

BMW v seriji 8 ponuja najglasnejšo zvočno kuliso pri modelu M8 Competition, katerega gradi izpušni sistem M Sport in povečanje moči iz “borih” 600- na 617 “konjev”, a nekateri kupci si želijo še več blišča ter ekstravagance. Teji peščici ljudi je Akrapovič ugodil željo ter ponudil svoj kos tehnološke čistoče ter zvočne erotike.

Slovenski proizvajalec izpušnih cevi – Akrapovič, je svetovno znan po tem, da zmogljivi avtomobili zvenijo še zmogljivejše in glasnejše kot že sami primerki iz tekočega traka, podjetje pa je zdaj svojo čarovnijo uporabilo na BMW M8 Competition. Namesto da bi posneli preprost posnetek pospeševanja in morda »cold starta«, je Akrapovič posnel video na visokem produkcijskem nivoju, v katerem je razkril svoj najnovejši izpušni sistem Slip-On Line (Titanium) in komplet cevi Evolution Link.

Izpušni sistem Evolution Line (Titanium) je izdelan iz visokokakovostnih lahkih titanovih zlitin in je popolnoma prilagojen tako, da zagotavlja najboljše zvočne izkušnje v vseh načinih vožnje. Z obsežnimi testiranji in razvojem so zvočni inženirji Akrapovič iz turbo motorja avtomobila izstisnili globok, športen, visokofrekvenčni zvok V8 motorja, ki je podoben zvoku ameriških »muscle« avtomobilov, hkrati pa zvok ohranjajo gladek in odpravljajo anomalije, ki bi lahko ovirale užitek v vožnji. Celoten izpušni sistem iz titana je zaključen z dvema nizoma izpušnih cevi iz ogljikovih vlaken in titana, ki prihajajo iz sredinsko nameščenega dušilca ​​z dvema ventiloma, enega na vsaki strani. Ohišja so v livarni Akrapovič ulita lastno, na povezovalni cevi pa je ulit kolektor, kjer se mešajo plini z obeh strani motorja, ki so zasnovani tako, da ustvarijo popoln zvok. Ta izpušni sistem plug-and-play je mogoče dodatno regulirati z dodatkom Akrapovič Sound Kit za nadzor ventilov v izpuhu in preklapljanje med zvočnimi načini. Nadaljnje vizualne izboljšave je mogoče doseči z dodatkom ročno izdelanega difuzorja iz ogljikovih vlaken in zrcalnih pokrovčkov, ki so na voljo v mat ali »gloss« izvedbi, kar zagotavlja privlačno spremljavo že tako izpopolnjenemu sistemu, ki se ujema z Evolution Line (Titanium).

© Akrapovič 2020

Akrapovič pravi, da se izpušni komplet prilega modelom M8 in M8 Competition v karoserijah kabriolet (F91), Coupe (F92) in Gran Coupe (F93). Videoposnetek prikazuje M8 Competition Cabrio, ki v rokah spretnega voznika drsi po slikovitih krivuljah dirkališča. Opaženo je OGROMNA produkcijska kvaliteta, že skoraj na nivoju profesionalne reklame za produkcijski avtomobil ali epizode Top Gear; šli so še korak dalje, vse za to da pokažejo zmogljivosti njihove najnovejše tehnologije.

V videoposnetku vidimo, da voznik uporablja način pogona, ki prioritizira le zadnja kolesa v sicer štirikolesnem sistemu M8 xDrive. Avto lahko popolnoma izključi pogon na sprednja kolesa, pošlje vseh 617 “konjskih moči” na zadnjo os in se s kontroliranim zdrsom spusti v ovinek.

Cene na spletni strani podjetja zaenkrat še niso navedene, Akrapovič pa je – zahvaljujoč se neizmerni kvaliteti izdelka ter absolutni perfekciji pri izdelavi – znan po višjih cenah med konkurenti. Seveda če želite iz svojega M žrebca izluščiti najgloblje note, morate seči globlje v žep.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code