Najbolj legendarna črka v Motorsport zgodovini, BMW M divizija, ponuja nekatere najboljše avtomobile na svetu. Če vzamemo že tako strupen stroj v obliki športne limuzine ali coupeja in mu dodamo nekaj dirkalnih lastnosti, M3/M4 doseže svoj pravi potencial.

EAS-ov Austin Yellow M4 in Black Sapphire M3 v lasti 2013 Formula Drift zmagovalca, Michaela Esse, se predstavita na Willow Springs International Raceway. M3 Limuzina in M4 Coupe nadaljujeta dolgoletno tradicijo, s takšnimi nadgradnjami kot je Sparta Evolution zavorni sistem pa športnika dosežeta novo raven zanesljivosti na dirkališčih, ki je originalne zavore s preveliko obrabo ploščic ne omogočajo.

Sparta Evolution Triton zavorni sistem se sklicuje na takšne in podobne težave in omogoča uporabo zavor, pri katerih boste imeli boljši občutek pri zaviranju, prenesle pa bodo tudi najbolj ekstremne razmere. Sparta Evolution se ponaša z zavornimi čeljustmi iz kovanega aluminija (trenutno na voljo v dreh končnih premazih Stealth Grey, Machine Silver in Signature Blue) in ameriškimi Pegasus zavornimi diski za vzdržljivost. Čeljusti se držijo skupaj s pomočjo ARP strojne opreme s posebnimi komponentami za hitro menjavo zavornih ploščic – oblikovanje čeljusti je takšno, da vanj pašejo različne ploščice zaradi standardne FMSI oblike.

Triton čeljusti so na voljo v različnih velikostih, od štiri do šest batov, za povečanje vzdržljivosti pa imajo slednji eloksiran premaz, ki obenem tudi kaže manj na tehtnici od tradicionalnega prašnega premaza. Sparta Evolution Pegasus rotorji so serijsko na voljo v dvodelnem dizajnu z unikatnim vzorcem, ki omogoča konstanten oprijem ploščic. Zavore, ki jih lahko občudujete na Black Sapphire M3 so Sparta Evolution Triton TS260X s 6-batnimi zavornimi čeljustmi z 380 mm Pegasus rotorji spredaj in TS240X4 4-batnimi čeljustmi zadaj. Austin Yellow M4 pa je prejel Stealth Gray Sparta Evolution Triton TS260X s 6-batnimi zavornimi čeljustmi in 380 mm diski spredaj in TS240X 4-batne z 380 mm diski zadaj. Kaj pa cena? Hja visokozmogljiv zavorni sistem nikoli ne bo poceni, za cel komplet boste namreč odšteli približno tri tisočake.

Vir: Bimmerpost

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code