Ob koncu leta 2014 so se razširile govorice o močnejši izvedbi trenutnega BMW i8. Podjetje naj bi za 100 obletnico načrtovalo M100: prav posebno i vozilo, ki bi ga ustvarili skupaj z Motorsport oddelkom. Po poročanju Autobilda bo projekt pod nadzorom Norberta Reithoferja, izpeljal pa ga bo Roberto Fedeli, bivšji glavni inženir pri Ferrariju. BMW […]

Ob koncu leta 2014 so se razširile govorice o močnejši izvedbi trenutnega BMW i8. Podjetje naj bi za 100 obletnico načrtovalo M100: prav posebno i vozilo, ki bi ga ustvarili skupaj z Motorsport oddelkom.

Po poročanju Autobilda bo projekt pod nadzorom Norberta Reithoferja, izpeljal pa ga bo Roberto Fedeli, bivšji glavni inženir pri Ferrariju. BMW i8S bo grajen na osnovi že sedaj lahkega i8, vendar z novim in bolj dinamičnim oblikovanjem. Podvozje in kinematika bosta na novo načrtovana in bosta namenjena bolj odzivni in športni vožnji.

BMW-i8S-2

Tudi pogonski sklop bo prenovljen. Električni motor bo namesto 131 konjskih moči proizvedel 204 KM, motor z notranjim izgorevanjem pa bo povečan na 2,0-litrski štirivaljnik, ki bo proizvedel okoli 286 konjskih moči. Dodatnih 27 KM bo vozilu dovajal majhen električni motor, ki bo imel fukncijo generatorja, skupaj pa to pomeni, da bo imelo vozilo nekaj čez 500 konjskih moči! Maksimalni navor pa naj bi se gibal okoli 700 Nm.

BMW-i8S-

Najvišja hitrost bo še zmeraj omejena na 250 km/h, do stotice pa naj bi 1,600 kilogramski i8S pridrvel v le 3,5 sekunde. Ker bo model nekaj zelo posebnega in bo narejen le ob stoti obletnici, bo tudi njegova proizvodnja izredno omejena. Proizvedenih bo le 100 enot, njihova cena se bo gibala okoli 250 tisočakov, svojo premiero pa bo vozilo doživelo meseca marca 2016.

1 komentar

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code