BMW je še pred uradnim debijem na DTM dirki v Hockenheimu, razkril novi pošasti v svojem portfelju - BMW X5 M in BMW X6 M.

Pod pokrovom motorja, se pri obeh modelih vrti isti 4.4 litrski TwinPower V8 pogonski agregat, ki proizvaja kar 600 konjskih moči in 750 Nm navora. Ta je spojen z osem stopenjskim M Steptronic avtomatskim menjalnikom, ki skozi posebno dodelan štirikolesni pogon moč pošilja na vsa štiri kolesa, pri čemer pa mu pomaga tudi aktivni M diferencial. Ta obljublja še posebej dinamično vožnjo in seveda tudi kakšen kontroliran zdrs zadka.



BMW X5 M in X5 M Competition

Tako X5 M, kot tudi X6 M s pospeškom do stotice opravita v vsega 3.9 sekunde, končna hitrost pa je elektronsko omejena na 250 kilometrov na uro, oziroma na 290 kilometrov na uro v kolikor izberete M Drivers paket, kar je za tolikšen avtomobil res izjemno, s tem pa boste hitrejši tudi od marsikaterega športnega kupeja.

Kupci, katerim tudi 600 konjskih moči ni dovolj pa lahko posežejo po še močnejših Competition različicah, ki iz enakega motorja iztisneta še 25 konjskih moči več, pospešek do stotice pa se zmanjša še za desetinko in sedaj znaša 3.8 sekunde. Navor ostane enakih 750 Nm, ravno tako pa se ne spreminjata niti obe končni hitrosti, saj BMW očitno meni, da je 290 kilometrov na uro očitno največ kar lahko varno prenesejo ogromne pnevmatike.

Zato pa najdemo kopico izboljšav napram standardnim X5 M in X6 M tudi drugje po avtomobilu. Obe Competition različici sta namreč že standardno opremljeni z adaptivnim vzmetenjem, ki tokrat vključuje tudi aktivni sistem za preprečevanje nagibanja v zavojih, pod avtomobilom pa lahko najdemo tudi izboljšano šasijo z dodanimi ojačitvami, ki pripomorejo k boljši vzvojni trdnosti avtomobila in posledično boljši vodljivosti.





BMW X6 M in X6 M Competition

Ker te pošasti dosežejo tako visoke hitrosti, so jih pri BMW opremili tudi z izjemno zmogljivim zavornim sistemom. Ta se spredaj sestoji iz šest batnih zavornih čeljusti, ki grizejo v diske premera 395 milimetrov, zadaj pa delo opravijo enobatne zavorne čeljusti, ki grizejo v nekoliko manjše diske premera 380 milimetrov.

Seveda pri M oddelku niso pozabili niti na zunanji videz, ki je definitivno bolj agresiven od standardnih modelov. Športen karakter avtomobilov je najbolj viden spredaj, kjer lahko opazimo drugačni ledvički in bolj agresiven prednji odbijač, zadaj pa nase najbolj opozarjajo štiri izpušne cevi. Te pri Competition različicah poskrbijo za še bolj teatralno zvočno kuliso, saj sta obe že standardno opremljeni z M športnim izpušnim sistemom, ki je pri ‘običajnih’ različicah na voljo opcijsko.

Osnovni modeli X5 M in X6 M so opremljeni z 21 palčnimi platišči, medtem ko lahko pri Competition različicah najdemo 21 palčna platišča spredaj in 22 palčna platišča zadaj, značilnost, ki je bolj tipična za superšportne avtomobile.

Kabini sta z izjemo prostora za glave potnikov v drugi vrsti in oblike prtljažnega prostora praktično identični, v primerjavi s standardnimi različicami modelov X5 in X6 pa lahko tudi tukaj najdemo velik nabor različnih dodatkov, ki popestrijo kabino. Verjetno boste najprej opazili odlične multifunkcijske športne sedeže z osvetljenim logotipom v naslonjalih za glavo in usnjeni volanski obroč z dvema rdečima M1/M2 tipkama za bližnjico do najljubših nastavitev načina vožnje. Potem so tukaj še izjemno lična usnjena M prestavna ročica s kontrastnimi šivi, ki po našem mnenju izgleda mnogo bolje kot kristalna, rdeč gumb za zagon motorja in aluminijasti oziroma karbonski dodatki v notranjosti, odvisno od želja kupca.

Za še večji občutek luksuza je armaturna plošča oblečena v merino usnje na sredinski konzoli pa najdemo tudi oznako modela. Vsi štirje modeli naj bi na naše ceste zapeljali šele prihodnje leto spomladi, cena pa zagotovo ne bo majhna. Kako tudi ne saj so tudi avtomobili izjemni.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code