BMW je po dolgem čakanju končno predstavil novo, težko pričakovano generacijo serije 4 s kontroverznimi prednjimi ledvičkami.

Z drugo generacijo serije 4 je BMW svojemu oblikovalskemu oddelku očitno pustil proste roke in se na koncu odločil za nekoliko tvegano, oblikovalsko potezo. Govorimo seveda o kontroverznih pokončnih ledvičkah, ki so glavni kamen spotike že vse od premiere prototipa. Ali je bila odločitev pravilna bo pokazal trg, če pustimo prednji konec ob strani, pa lahko vidimo zanimiv avtomobil, ki je eleganten in športen hkrati. To je bavarcem uspelo še pri vseh dvovratnih izvedenkah serije 3 in nova serija 4 ni tukaj nobena izjema.

Elegantne linije z mišičastimi ‘boki’, ki avtomobil naredijo optično širši, pa moderne LED luči in premišljeno integriran zadnji ‘lip’ spojler; vse to se skupaj sešteje v nekaj, kar je po našem mnenju iz večine zornih kotov zelo privlačen avtomobil in nekoliko spominja tudi na elegantno serijo 8. Na prednji konec pa se moramo še navaditi, a z M Sport paketom, ki avtomobilu doda dodelane odbijače z večjimi odprtinami za zajem zraka, športne pragove in nasploh zanimivejši videz, dejansko ne izgleda tako slabo.

V Evropi bosta vstop v svet nove serije 4 predstavljali različici 420i in 420d, poleg njih pa bodo za ljubitelje plinskega olja na voljo še različici 430d in M440d, ki bo na voljo nekoliko kasneje. Vse dizelske različica bodo opremljene tudi z novim 48V blago hibridnim sistemom, ki bo obstoječim motorjem dodal še okoli 11 konjskih moči. Bencinski navdušenci bodo poleg različice 430i s dvolitrskim štirivaljnikom v nosu, verjetno najbolj veseli najhitrejše različice M440i xDrive, ki bo za pogon uporabljala že poznani 3.0 litrski šestvaljnik s 374 konjskimi močmi, kar bo dovolj za pospešek do stotice v vsega 4,7 sekunde.

Druga generacija serije 4, je od prve tudi precej večja in po besedah znamke BMW celo boljša v vseh pogledih. Dimenzijsko si osnovo deli z novo serijo 3 od katere pa je še 56mm daljša, 25mm širša in 56mm nižja, zadnji kolotek pa je za 25mm širši. Vse to naj bi pomagalo doseči nižji center težišča in tako še bolj dinamičen avtomobil od trenutne serije 3, ki je glede na naše izkušnje že tako zelo dobra.

Morda še najmanj zanimiv aspekt nove serije 4 je njena notranjost, ki je praktično identična seriji 3. Opazimo lahko nekoliko drugačen volan z drugače razporejenimi multifunkcijskimi tipkami, novi športni sedeži pa so tako kot BMW Live Cockpit Plus, v novi seriji 4 že standardni. Poleg tega bomo že standardno deležni še akustičnega stekla in bolje zatesnjenih vrat, kar bo še izboljšalo udobje in tišino v kabini.

Druga generacija serije 4 naj bi na ceste zapeljala že oktobra letos, debi športne različice BMW M4 pa lahko pričakujemo že proti koncu tega leta, z začetkom prodaje v prvi polovici prihodnjega leta. Se sploh še kdo obremenjuje z novimi ledvičkami?

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code