480 konjskih moči in 4.1 sekunde do stotice to sta novi BMW X3 in X4 M. Kmalu na voljo tudi Competition različice.

BMW je končno odgrnil zastor s težko pričakovanih modelov X3 M in X4 M za modelno leto 2020. Poganja ju povsem novi 3.0 litrski šestvaljnik, ki proizvaja kar 480 konjskih moči in 600 Nm navora. Ta je povezan z osem stopenjskim M Steptronic avtomatskim menjalnikom in štirikolesnim pogonom, ki večji poudarek daje na zadnji kolesni par. To obema modeloma omogoča pospešek do stotice v vsega 4.1 sekunde, končna hitrost pa je omejena na 280 kilometrov na uro.

Vozniki, ki hočejo še več pa lahko naročijo tudi X3M in X4 M s Competition paketom, ki ponuja še več moči, več pospeškov in boljšo lego. 510 konjskih moči in enakih 600 Nm navora poskrbijo za točno štirisekundni pospešek do stotice, medtem ko se končna hitrost z opcijskim M Driver’s paketom poveča na 284 kilometrov na uro. Glede na to, da vsi štirje modeli predstavljajo polno vredne M produkte vas pod šminko seveda čaka še kopica drugih izboljšav. Če začnemo pri vzmetenju, so tam inženirji spremenili čisto vse. Poleg drugačnega vpetja koles in specifičnih puš, lahko pod avtomobilom najdemo tudi močnejši ‘anti-rool bar’ in cel asortiment drugih specifičnih komponent, ki so bili narejeni posebej za ta model. Tudi šasija je dodatno ojačana, kar lahko opazimo že takoj, ko odpremo pokrov motorja.

Zmogljivostne dodelave pa se še ne končajo tukaj. Vsi modeli imajo namreč aktivni zadnji M Diferencial, adaptivno M vzmetenje in M servotronic krmilni mehanizem z variabilno geometrijo. BMW je ravno tako vgradil visoko zmogljivi zavorni sistem, ki vključuje navrtane diske premera 395 mm spredaj in 370 mm zadaj.

Da bomo M modele takoj ločili od modelov z oznako M40i, imajo le ti črne ledvičke in agresivnejši prednji konec z večjimi odprtinami za zajem zraka. Kupci bodo opazili tudi bolj aerodinamične pokrove vzvratnih ogledal, posebni zadnji difuzor in seveda značilne štiri izpušne cevi. Ne manjka niti obvezni spojler ter 20 palčna platišča v barvi polished orbit grey. Competition modela sta skoraj identična, z le manjšimi dodelavami kot so naprimer kar 21 palčna platišča ter M Sport izpušni sistem z zaključki v črni krom barvi. Kasneje bo moč naročiti tudi opcijski M Carbon zunanji paket, ki bo avtomobil še dodatno začinil z množico karbonskih vlaken, zagotovo pa ne bo ravno poceni.

Znotraj bomo našli športne sedeže oblečene v Vernasca usnje, ter usnjen volanski obroč s posebnima rdečima ‘M’ tipkama, ki jih poznamo že iz modela BMW M5. Druge spremembe vključujejo še specifične merilnike, sedaj že poznano novo M prestavno ročico in blazinice za kolena ob sredinski konzoli. Tudi Competition modela sta podobna z izjemo standardnih M Sport sedežev in Merino usnja.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code