Kot pričakovano ter že videno je verjetno največ prahu dvignil dizajn sprednje maske oziroma značilnih »ledvičk«. Pri M3 je še posebej opazna razlika v primerjavi z nežnejšimi različicami – »ledvičke« so se v velikost skoraj potrojile! Pa čeprav je to najbolj opazna ter srce parajoča novost, ne gre spregledati še ene – za znamko – zelo pomembne ter nepričakovane spremembe.
Hofmeister kink! Klasika, značilnost, prepoznavnost predvsem pa del zgodovine. Upognjen zaključek stekla pri C-stebričku je na prvi pogled izginil oziroma bil resnično zmanjšan. Kot zgleda je BMW ohranil en atribut znamke ter ga potenciral v nedogled. Je to res korak v pravo smer? Če sodimo po mnenju oboževalcev ter potencialnih kupcev, je odgovor na to vprašanje odločen NE. Morda nam pa dizajn čez čas le zleze pod kožo in se čez nekaj let nasmejemo našemu prvotnemu mišljenju. Kot zgleda nam druga ne preostane, kakor da se z novodobno »vizijo« Bavarcev preprosto sprijaznimo in damo času čas.
“Velike ledvičke brez okvirja ter široka vstopna odprtina za zrak nakazujeta na jasno trditev:
Tehnična čistost, visoka zmogljivost ter brezkompromisnost”
Oba modela ponosno nosita izklesan pokrov motorja, širše blatnike ter štiri izpušne konice s prenovljenim difuzorjem. M3 je predstavljen v barvi Isle of Man Green, M4 pa v Sao Paulo Yellow. Poleg omenjenih bodo na voljo še Toronto Red, Dravit Grey, Black Sapphire, Tanzanite Blue, Portimao Blue ter Alpine White.
Če za trenutek pozabimo na »kiks« dizajnerskega oddelka pri BMW-ju, nam lahko nasmeh na obraz nazaj narišejo njihovi inženirji. Pod pokrovom motorja nas čaka 3-litrski »šestak«, ki ob pomoči dveh turbin proizvede 480 »konjev« in jih na bitumen spusti preko zadnjih dveh koles. Do stotice oba modela pridrvita v 4,2 sekunde! Vozniško izkušnjo pa bo nadgradil serijski ročni menjalnik, katerega v segmentu ne ponuja nihče drug. Pod dodatno opremo lahko vseeno najdemo osem stopenjski M samodejni menjalnik ter pogon na vsa štiri kolesa. Competition package – stopnja više že sedaj precej razburljivemu skupku inženirskih umetnin – pa bo, skupaj z dodatnimi 30-imi “konji” ter 650 Nm končnega navora, slednji opciji imel v serijski opremi. Poleg ogromne količine karbonskih vlaken, laserskih žarometov ter karbonsko streho s sidrišči za strešne nosilce, bo ta nadgrajeni model prav tako do 100 km/h prišel v le 3,9 sekunde. Poleti 2021 bo kupec imel na voljo tudi izbrati M xDrive – prilagodljiv sistem že poznan iz BMW M5.
![]() |
![]() |
V notranjosti kabine smo priča M volanskemu obroču ter prestavni ročici in detajlom iz ogljikovih vlaken. Sedeži se ponašajo v precej nenavadnih barvnih kombinacijah, izdelani so iz mešanice perforiranega usnja ter alkantare. Na prestavni ročici je vezana najmočnejša črka na svetu, katero obdajajo šivi treh prepoznavnih barv M oddelka. Kovinski okvir okoli sredinske kozole poudarja moč in dinamiko vozila.
Uradno v prodajne salone najnovejša bavarska športnika zapeljeta marca 2021 – torej še pet mesecev časa, da nam bo nov dizajn zlezel pod kožo. Na koncu koncev; ne zunanjost, notranjost je tista, ki šteje.
Čimprej naj zamenjajo konstruktorja pa še masko!!!!!!!