Po dolgem času špekulacij smo le dočakali novo generacijo modela X5. Glede na to, da je trenutna generacija na trgu že vse od leta 2013, je bila nova generacija že kar potrebna. Novi BMW X5 bo pretresel segment večjih športnih terencev, saj prinaša kopico najnovejše tehnologije.

Novi BMW X5 ponosno odpira povsem novo poglavje v zgodbi o uspehu športnih terenskih vozil, vse pogosteje imenovanih kar s kratico SUV. Do sedaj je bilo prodanih že več kot 2,2 milijona primerkov serije X5, najnovejša generacija, ki je bila predstavljena danes pa predstavlja najnovejšo tehnologijo, ki jo trenutno premore znamka. Nova generacija je precej večja od prejšnje, saj se je dolžina povečala za 36 milimetrov na 4.922 mm, širina za 66 milimetrov na 2.004 mm in višina za 19 milimetrov na 1.745 mm. Medosna razdalja se je povečala za 42 milimetrov na 2.975 mm. Zunanjost pričakovano sledi najnovejšim smernicam znamke, spredaj opazimo močne izklesane poteze, velike dvojne ledvičke, s strani pa dinamično bočno črto in pa športno zaključeno streho. Zadaj so nameščene luči s izrazito tridimenzionalno obliko.

Na voljo sta dva paketa personalizacije xLine in M Sport, kupci pa se lahko tako kot vedno odločijo za bogato izbiro dodatkov Individual programa. Novost so bolj napredne laserske luči s prilagodljivimi LED žarometi, ki so razporejeni v značilni X-obliki. Za doplačilo so prvič v zgodovini BMW modelov na voljo tudi 22-palčna aluminijasta platišča. Inteligentni sistem štirikolesnega pogona z novim učinkovitejšim nadzornim sistemom in poudarkom na zadnjih kolesih, xDrive je vgrajen serijsko v vse različice. Zapora diferenciala na zadnji premi zagotavlja občutno povečano vozno dinamiko pri pospeševanju iz zavojev in v drugih dinamičnih voznih razmerah.

Na voljo bosta dva paketa opreme:

  • xLine (sprednji ledvički, strešne letve, obroba stranskih stekel v aluminiju s teksturo, dodatki na sprednjem odbijaču in zračnik ob sprednjem kolesu, stilska zaščita podvozja spredaj in zadaj, ekskluzivni stranski pragovi in pa 19-palčna xLine aluminijasta platišča).
  • M Sport paket (M Aerodynamics paket, ki vključuje sprednji in zadnji odbijač ter stranske pragove v barvi vozila, obroba stranskih stekel v sijoči črni barvi, M Sport zavore, M Sport izpušni sistem, obroba blatnikov v barvi vozila, M Sport vzmetenje in 20 do 22-palčna M aluminijasta platišča).

Kot prvi BMW model je na voljo tudi z dodatnim paketom Off-Road. Le-ta ponuja dvoosno zračno vzmetenje, ščitnik za podvozje spredaj in zadaj ter posebne prikaze v kombiniranem instrumentu in na nadzornem prikazovalniku. Tudi vse ostale nastavitve, kot so recimo oddaljenost od tal, štirikolesni pogon xDrive in drugi, omogočajo največji izkoristek za vožnjo po pesku, kamenju, gramozu ali snegu.

Že serijsko je na voljo več voznih profilov, ki nadzorujejo delovanje blažilnikov in vzmetenja. Zračno vzmetenje omogoča prilagoditev višine vozila od tal do 80 milimetrov, prilagodljivo M vzmetenje Professional pa aktivno stabilizira vozilo v vseh pogojih. BMW Live Cockpit Professional je nameščen serijsko v vse različice, novi operacijski sistem iDrive pa vključuje digitalne merilnike in 12,3-palčni multimedijski zaslon. Nov operacijski sistem zagotavlja hiter dostop do nastavitev in funkcij, večjo enostavnost uporabe na dotik, glasovnega upravljanja ali upravljanja s kretnjami BMW. Head-up projekcijski zaslon je bil izboljšan in sedaj meri 7 x 3,5 palca ter predstavlja optimizirano 3D grafiko.

V novi generaciji bo na voljo tudi tretja vrsta sedežev, vrata prtljažnika pa so dvodelna. Le-ta se lahko električno zapirajo in odpirajo. Prtljažnik sprejme 645 litrov oziroma največ 1.860 litrov prtljage.

V vseh različicah je serijsko Vernasca usnje, za doplačilo pa je Merino usnje iz BMW Individual programa. Sicer pa sta v notranjosti na voljo tudi večfunkcijska prednja sedeža z masažno funkcijo, štiripodročna avtomatska klimatska naprava, ogrevani nasloni za roke, hlajena/ogrevana držala za pijačo v sredinski konzoli, panoramska steklena streha Sky Lounge s 23-odstotno večjo stekleno površino, paket ambientalnih osvežilcev zraka za odišavljanje notranjosti, Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound System in sistem zabavnih vsebin za zadnje sedeže Professional z 10,2-palčnim zaslonom na dotik. Premium občutek zagotavljajo steklene prevleke na prestavni ročici in različnimi tipkami.

Ambientalna osvetlitev je močno izboljšana in s funkcijo Welcome Light Carpet za osvetlitev vstopa do vozila, v notranjosti pa je nova dinamična razsvetljava notranjosti z utripajočo osvetlitvijo na instrumentni plošči (pri sprejemanju dohodnih telefonskih klicev, tehnologija brezžičnega polnjenja) ter v vratni oblogi in kljukih na vratih. Asistenčni sistemi so precej bolj izpopolnjeni, tako najdemo  Driving Assistant Professional, ki vključuje sistem za uravnavanje hitrosti s funkcijo Stop&Go, pomočnik pri krmiljenju in za ohranjanje vozila na voznem pasu, opozorilo pri menjavi in za zapustitev voznega pasu, zaščita pred bočnim trkom, pomoč pri izogibanju, opozorilo pred prečnim prometom, opozorilo za prednostno cesto in opozorilo za napačno smer. Prvič je na voljo pomočnik za zaustavitev v sili; po potrebi samodejno zavira vozilo in ga usmeri na stran ceste.

Novi pomočnik za vzvratno vožnjo pri parkiranju prevzame krmiljenje, da manevrira vozilo po poti, ki je bila nedavno vožena naprej – na razdalji do 50 metrov. Parking Assistant Plus pa vključuje tudi funkcije Surround View, Top View, Panorama View in Remote 3D View. Tudi BMW ConnectedDrive je močno bolj izpopolnjen in nudi vse, kar se tiče povezljivosti med vozilom in pametnim telefonom.

Sprva bodo na voljo naslednji pogonski sklopi:

  • xDrive40i: Vrstni 6-valjni bencinski motor, 8-stopenjski menjalnik Steptronic. Delovna prostornina: 2.998 cm3, nazivna moč: 250 kW/340 KM pri 5.500 – 6.500 vrt/min, največji navor: 450 Nm pri 1.500 – 5.200 vrt/min. Pospešek (0 – 100 km/h): 5,5 sekunde, največja hitrost: 243 km/h. Kombinirana poraba goriva: 8,8 – 8,5 l/100 km; kombinirane emisije CO2: 200 – 193 g/km.
  • xDrive50i (ni na voljo v Evropi): Bencinski motor V8, 8-stopenjski menjalnik Steptronic. Delovna prostornina: 4.395 cm3, nazivna moč: 340 kW/462 KM pri 5.200 – 6.000 vrt/min, največji navor: 650 Nm pri 1.500 – 4.750 vrt/min. Pospešek (0 – 100 km/h): 4,7 sekunde, največja hitrost: 250 km/h. Kombinirana poraba goriva: 11,6 l/100 km, kombinirane emisije CO2: 264 g/km.
  • xDrive30d: Vrstni 6-valjni dizelski motor, 8-stopenjski menjalnik Steptronic. Delovna prostornina: 2.993 cm3, nazivna moč: 195 kW/265 KM pri 4.000 vrt/min, največji navor: 620 Nm pri 2.000 – 2.500 vrt/min. Pospešek (0 – 100 km/h): 6,5 sekunde, največja hitrost: 230 km/h. Kombinirana poraba goriva: 6,8 – 6,0 l/100 km; kombinirane emisije CO2: 179 – 158 g/km.
  • M50d: Vrstni 6-valjni dizelski motor, 8-stopenjski menjalnik Steptronic. Delovna prostornina: 2.993 cm3, nazivna moč: 294 kW/400 KM pri 4.400 vrt/min, največji navor: 760 Nm pri 2.000 – 3.000 vrt/min. Pospešek (0–100 km/h): 5,2 sekunde, največja hitrost: 250 km/h. Kombinirana poraba goriva: 7,2 – 6,8 l/100 km; kombinirane emisije CO2: 190 – 179 g/km.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code