Po 19 letih se na svetovni trg vrača legenda! Izredno priljubljen, vizualno všečen in mehansko dovršen BMW serije 8 je danes tudi uradno prejel naslednika. Novo, najbolj dovršeno in izredno privlačno generacijo serije 8!

BMW je pred davnimi 19 leti prenehal s proizvodnjo BMW serije 8. Od tistega trenutka je svet večkrat obšla novica, da BMW pripravlja njegovega naslednika. A na ta veliki dan smo čakali dolgo, kot že omenjeno kar 19 let! Po različnih konceptih in že videnem BMW M8 GTE je danes napočil veliki trenutek; predstavljamo vam povsem novo generacijo BMW serije 8!

Novi BMW serije 8 Coupe združuje izredno športne karakteristike, privlačen izgled in udobje na najvišji možni stopnji (glede na tip vozila). Je novo, naslednje poglavje v uspešni zgodovini bavarske znamke BMW in zastavonoša, ki bo znamko popeljal v prihodnost.

Struktura vozila, vozna tehnologija in vzmetenje so bili razviti z mislijo na visokozmogljivo dinamično vožnjo izrednega športnega vozila. Pravzaprav je razvoj potekal skupaj z modeloma BMW M8 in BMW M8 GTE in njihovimi vozniki na vztrajnostnih dirkah. Prav zato je center gravitacije izredno nizek, razporeditev teže je zelo izpopolnjena, v veliki meri pa so uporabljeni lahki materiali kot so aluminij, magnezij in z ogljikovimi vlakni ojačana plastika (CFRP). Prvič v zgodovini je serijski avtomobil prejel streho iz že omenjene z ogljikovimi vlakni ojačane plastike (CFRP), s paketom M Carbon pa so iz omenjenega materiala tudi stranske hladilne reže, pokrovi ogledal, zadnji spojler in difuzor.

Oblikovanje vozila je izredno emocionalno, saj lahko opazimo elegantno plavajoče linije z izredno nizko silhueto, pred voznikom se razteza dolg pokrov motorja, poudarjeni so športni boki vozila, njegov karakter pa poudarja tudi širina. Vozilo v dolžino meri 4,843 mm, v širino 1,902 mm, v višino le 1,341 mm, medosna razdalja pa znaša 2,822 mm.

Na sprednjem delu vozila lahko poleg velikih ledvičk opazimo zelo ozka LED svetila, ki so najožja svetila v zgodovini BMW. Opcijsko so na voljo tudi prilagodljiva LED svetila (Adaptive LED Headlights) in laserska dolge luči (svetijo do 600 m daleč) s prilagodljivim žarkom svetlobe (Selective Beam). Zadek se baha z velikimi kromiranimi izpušnimi zaključki, agresivnimi linijami in izrazitimi tridimenzionalnimi LED svetili. Nova serija 8 navduši iz vseh zornih kotov.

Navdušenje pa se nadaljuje tudi v potniški kabini, kjer je vzdušje izredno umirjeno in udobno. Minimalizem, tehnološka naprednost in popolna preureditev potniške kabine je velik plus za bavarsko znamko, ki je poskrbela za spremenjeno oblikovanje notranjosti. Materiali so zelo kvalitetni in prijetni, sedeži so že serijsko oblečeni v mehko Vernasca usnje, ter kot se za takšen avtomobil spodobi primerno nizko pozicionirani. Prtljažnega prostora je kljub kupejevskim linijam za kar 420 litrov. Za še večje udobje si kupec lahko izbere tudi naslednje opcije: telefonijo z brezžičnim polnjenjem, BMW Display Key in zvočniški sistem Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound System.

V potniški kabini med novost štejemo še najnovejši informacijsko-zabavni sistem iDrive 7.0, ki sodeluje z modernim sistemom BMW Live Cockpit Professional (digitalno instrumentalno ploščo) v velikosti 10,25 palca. Sodelovanje obeh sistemov poskrbi za odlično izkušnjo tako za voznika kot ostale sopotnike, predvsem pa vozniku nudi potrebno prilagodljivost in vse potrebne informacije. Z omenjenima sistema seveda sodeluje že znani Head-Up zaslon, ki je še 16 odstotkov večji, postreže z bogato 3D grafiko in kot že vemo vse najpomembnejše informacije projicira na steklo pred voznikom.

Serija 8 ima zares izpopolnjeno aerodinamiko, pohvali se lahko tudi z glasnim športnim izpušnim sistemom, zaklepom zadnjega diferenciala togim podvozjem in vrhunskim vzmetenjem. Prilagodljivo M vzmetenje in štirikolesno krmiljenje sta dva priboljška, ki ju serija 8 prejme serijsko. Kaj pa se zares dobro poda k vsej tej dovršeni tehnologiji? Zmogljivi motorji, seveda!

Ob začetku prodaje v mesecu novembru 2018 bosta na voljo dve motorni različici, in sicer:

BMW M850i xDrive Coupe

  • 4,4-litrski bencinski V8 motor,
  • 390 kW/530 konjskih moči pri 5,500 – 6,000 vrt./min.,
  • 750 Nm navora pri 1,800 – 4,600 vrt./min.,
  • pospešek: 0-100 km/h v 3,7 sekunde,
  • najvišja hitrost: 250 km/h (elektronsko omejeno),
  • poraba goriva: 10.5 – 10.0 l/100 km,
  • emisije CO2: 240 – 228 g/km.
BMW 840d xDrive Coupe

  • 3,0-litrski  6 valjni dizelski motor,
  • 235 kW/320 konjskih moči pri 4,400 vrt./min.,
  • 680 Nm navora pri 1,750 – 2,250 vrt./min.,
  • pospešek: 0-100 km/h v 4,9 sekunde,
  • najvišja hitrost: 250 km/h (elektronsko omejeno),
  • poraba goriva: 6.2 – 5.9 l/100 km,
  • emisije CO2: 164 – 154 g/km.

Težko pričakovani BMW serije 8 je naposled le prišel in nas pozitivno presenetil. S svojim čudovitim izgledom, napredno tehnologijo in predvsem zmogljivo mehanizacijo je pravi zadetek v polno, ki se je bavarskemu BMW več kot posrečil.

Izredna podobnost konceptnemu vozilu pa je še dodatno pozitivno presenečenje, ki napravi celoten avtomobil še bolj poseben v naših očeh.

1 komentar

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code