Dolgo smo ga čakali in ga tudi dočakali! Tri vrstni, sedem potniški SUV bo na vrhu BMW-jeve prehranjevalne verige. To je nekaj, kar je blagovna znamka potrebovala že kar nekaj časa.

Novi BMW X7 je prvi avtomobil znamke, ki v prvi vrsti predstavlja znamenito podobo, ekskluzivnost in prostornost. Novi X7 ponosno nadaljuje poglavje v zgodbi o uspehu športnih terenskih vozil.  Kot pravijo pri znamki, kljub temu, da gre za velikega športnega terenca, lahko pričakujemo nadpovprečno vozno dinamiko. Najnovejši in največji avtomobil v ponudbi znamke prinaša nov odtenek prestiža, zahvaljujoč napredni izdelavi v notranjosti in najnovejšo tehnologijo, ki jo trenutno premore znamka! Obenem naj bi dovršeno podvozje zagotavljalo tudi terenske sposobnosti, udobje in užitek v vožnji.

Dolg je 5,151 millimetrov, širok je 2,000 millimetrov in visok je 1,805 millimetrov. Medosna razdalja meri 3,105 millimetrov. Novi BMW X7 predstavlja izjemne proporce in ni nobenega dvoma o tem, da se ne bi videlo, da gre za največjega X-a v ponudbi. Nov oblikovalski jezik z izklesanimi linijami in prodornimi površinami zagotavlja robustnost. Znamenit sprednji del z velikimi ledvičkami, bok z velikimi steklenimi površinami in visoko oddaljenostjo od tal ter zadnji del z deljenim prtljažnim pokrovom in novim dizajnom zadnjih luči je nekaj prav posebnega. Novi BMW X7 je na voljo z LED žarometi, dodatno pa so na voljo BMW Laserlight žarometi, ki osvetlijo do 600 metrov daleč.

Seveda najdemo ogromno sistemov najnovejše tehologije. Podvozje je že v osnovi izjemno napredno z prilagodljivim vzmetenjem in zračnimi vzmetmi na sprednji in zadnji osi. Oddaljenost od tal se lahko dvigne oziroma spusti za kar 80 millimetrov, preko tipe v notranjosti ali preko BMW Display ključa. Integral Active Steering volanski mehanizem in Executive Drive Pro sistem z aktivno zaščito proti prevračanju in povečani stabilnosti vozila pa omogoča še bolj suvereno dinamiko največjega športnega terenca v ponudbi znamke. Paket Off-Road je na voljo pri vseh različicah, le pri BMW X7 M50d ne. Omenjen paket vključuje dodatno tipko, ki omogoča, da voznik izbere med štirimi načini vožnje po terenu – xSand, xGravel, xRocks and xSnow (vožnja po pesku, gramozu, kamenju ali snegu). Le-ti vozni načini prilagodijo: Primerno oddaljenost od tal, napredni štirikolesni pogon xDrive, odzivnost pedala za plin in menjalnika ter sistem za stabilizacijo.

Na začetku bodo na voljo te različice:

BMW X7 xDrive40i: Vrstni 6-valjni bencinski motor, 8-stopenjski menjalnik Steptronic. Delovna prostornina: 2.998 cm3, nazivna moč: 250 kW/340 KM pri 5.500 – 6.500 vrt/min, največji navor: 450 Nm pri 1.500 – 5.200 vrt/min. Pospešek (0 – 100 km/h): 6,1 sekunde, največja hitrost: 245 km/h. Kombinirana poraba goriva: 9,0 – 8,57l/100 km; kombinirane emisije CO2: 205 – 198 g/km.

BMW X7 xDrive50i: (ni na voljo v Evropi): Bencinski motor V8, 8-stopenjski menjalnik Steptronic. Delovna prostornina: 4.395 cm3, nazivna moč: 340 kW/462 KM pri 5.200 – 6.000 vrt/min, največji navor: 650 Nm pri 1.500 – 4.750 vrt/min. Pospešek (0 – 100 km/h): 5,4 sekunde, največja hitrost: 250 km/h. Kombinirana poraba goriva: 11,4 l/100 km, kombinirane emisije CO2: 261 g/km.

BMW X7 xDrive30d:  Vrstni 6-valjni dizelski motor, 8-stopenjski menjalnik Steptronic. Delovna prostornina: 2.993 cm3, nazivna moč: 195 kW/265 KM pri 4.000 vrt/min, največji navor: 620 Nm pri 2.000 – 2.500 vrt/min. Pospešek (0 – 100 km/h): 7,0  sekunde, največja hitrost: 227 km/h. Kombinirana poraba goriva: 6,8 – 6,5 l/100 km; kombinirane emisije CO2: 178 – 171 g/km.

BMW X7 M50d: Vrstni 6-valjni dizelski motor, 8-stopenjski menjalnik Steptronic. Delovna prostornina: 2.993 cm3, nazivna moč: 294 kW/400 KM pri 4.400 vrt/min, največji navor: 760 Nm pri 2.000 – 3.000 vrt/min. Pospešek (0–100 km/h): 5,4 sekunde, največja hitrost: 250 km/h. Kombinirana poraba goriva: 7,4 – 7,0 l/100 km; kombinirane emisije CO2: 193 – 185 g/km.

Prefinjenost in izjemna mera prestiža je lahko na takem nivoju le s številnimi asistenčnimi sistemi, ki povečajo udobje in varnost. Poleg Active Cruise Control aktivnega tempomata s Stop & Go funkcijo, si lahko kupci izberejo tudi paket imenovan Driving Assistant Professional, ki doda asistenčni sistem za volan, sistem za ohranjanje voznega pasu, opozorilo pri nenamerni menjavi voznega pasu, asistenta za menjavo voznega pasu, izboljšano bočno zaščito pri trku, opozorilo na prečni promet, opozorilo prednostne ceste, opozorilo pri vožnji v napačno smer in še veliko več… Serijsko je na voljo že napreden parkini asistent.

Pri novem BMW X7 je BMW Live Cockpit Professional serijsko na voljo v vseh različicah. Novi operacijski sistem iDrive pa vključuje digitalne merilnike in primerno velik multimedijski zaslon. Nov operacijski sistem zagotavlja hiter dostop do nastavitev in funkcij, večjo enostavnost uporabe na dotik, glasovnega upravljanja ali upravljanja s kretnjami BMW. Head-up projekcijski zaslon je bil izboljšan in je sedaj večji ter predstavlja optimizirano 3D grafiko.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code