Po včerajšnjim predčasnim razkritjem, je BMW še uradno dvignil tančico s prenovljenega BMW M5.

Podobno kot prenovljena serija 5, se tudi M5 bohoti z novima, večjima prednjima ledvičkama in novimi prednjimi žarometi. Pridobil je tudi izrazitejše odbijače, prenovljeni zadnji difuzor ter povsem nove zadnje luči v 3D tehnologiji.

Poleg teh manjših oblikovalskih sprememb, si lahko po novem omislimo še vrsto novih barv, med katerimi izstopata Brands Hatch Grey in Motegi Red Metallic, vse barve pa lahko sparimo z novimi 20 palčnimi platišči, ki jih že poznamo z modela BMW M8

Če pozornost premaknemo v kabino, nas v modelu M5 prvič pozdravijo že poznani 12.3 palčni digitalni merilniki, ter novi 12.3 palčni centralni zaslon, ki po novem omogoča tudi Android Auto. Poleg teh manjših sprememb si lahko omislimo tudi nekaj novih kombinacij oblazinjenja, na sredinski konzoli pa najdemo dve novi tipki, ki ponujata bližnjico do nastavitev vozila ter prednastavljenih načinov ‘M1’ in ‘M2’.

Tudi prenovljeno različico poganja praktično nespremenjeni 4.4 litrski osemvaljnik, ki ponuja enakih 600 konjskih moči in 750 Nm maksimalnega navora kot pred prenovo. Spojen je z osem stopenjskim avtomatskim menjalnikom, ki moč preko M xDrive pogona prenaša pogona bodisi na vsa štiri kolesa, bodisi le na zadnji kolesni par, odvisno od izbranega načina. To mu omogoča pospešek do stotice v vsega 3,4 sekunde, končna hitrost pa je elektronsko omejena na 250 kilometrov na uro.

Kupci, ki si želijo še več zmogljivosti, si lahko omislijo Competition paket, ki motorju doda še 25 konjskih moči, zahvaljujoč dodatni moči pa je pospešek do stotice še desetinko sekunde hitrejši. Končna hitrost je tako kot pri običajnem modelu omejena na 250 kilometrov na uro, pri obeh pa je možnost dokupa M Drivers paketa, ki to elektronsko blokado dvigne na 305 kilometrov na uro.

Inženirji so se poleg ostalih stvari izdatno posvetili podvozju in ga še posebej na različici Competition, izpilili do konca. Najdemo lahko nove blažilce, ki z novo kalibracijo v načinu comfort obljubljajo več udobja na luknjastih cestah in pri hitrejši avtocestni vožnji, v športnih načinih vožnje pa obljubljajo še boljšo vozno dinamiko.

Cen za Slovenijo še nimamo, v Nemčiji pa lahko običajno različico dobimo za najmanj 120.900 €, različica Competition pa je še 9000 € dražja. Prve dostave bodo že avgusta letos, kar pomeni, da ga bomo kmalu lahko videli tudi na naših cestah.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code