BMW je svetu digitalno predstavil prenovljeno serijo 5, ki izgleda bolj moderno, gosti tudi vrsto novih tehnoloških 'igrač' in tako bodočim kupcem obljublja še več.

Po štirih letih na trgu, je  za enega najpomembnejših avtomobilov za znamko BMW napočil čas, za lepotno prenovo, ki so jo po našem mnenju izpeljali z odliko. Največja sprememba je serijo 5 doletela spredaj, kjer lahko opazimo nove adaptivne LED žaromete, ki so ožji, modernejši in sestavljeni iz dveh dnevnih luči v obliki črke L, nekoliko večje (a ne prevelike) ledvičke, ter dodelan prednji odbijač.


Če pozornost premaknemo na zadek vozila lahko ravno tako vidimo nove zadnje luči, spremenjen zadnji odbijač ter trapezoidne zaključke izpušnih cevi. V primeru izbranega M Sport paketa so prisotne še večje odprtine za zajem zraka, zadnji lip spojler in novi, agresivnejši zadnji difuzor.


Znotraj je pri prenovljeni seriji 5 povsem druga zgodba, saj so spremembe mnogo manj opazne. Vsi modeli dobijo 12.3 palčni zaslon na dotik z operacijskim sistemom iDrive 7, ki je enak kot v prenovljeni seriji 7 in tako vključuje tudi množico posodobljenih asistenčnih sistemov, Apple Carplay, Android Auto in navigacijo že standardno. Prvič bodo v seriji 5 na voljo tudi digitalni merilniki v velikosti 12.3 palcev, ki jih že poznamo iz ostalih modelov.

Še največja sprememba v primerjavi s trenutno serijo 5 je v implementaciji t.i. blago hibridnega sistema. Ta vključuje 48V elektromotor, ki hkrati deluje tudi kot zaganjač in generator ter tako omogoča večjo zmogljivost, ob manjši porabi ter manjših izpustih. To stori z regeneracijo energije ob zaviranju ali spuščanju po klancu navzdol, ki jo shrani v manjšo baterijo, to energijo pa lahko nato uporabimo kot pomoč pri pospeševanju, obenem pa se ta električna energija uporablja tudi za pogon ostalih električnih sistemov v avtomobilu kot je naprimer klimatska naprava ali gretje sedežev.

Poleg že znanih hibridnih različic 530e in 530e xDrive, bo na voljo tudi morda nekoliko zanimivejša različica BMW 545e, ki bo namesto bencinskega štirivaljnika za osnovo uporabljala bencinski vrstni šestvaljnik. Tako bo ponujala skoraj 400 konjskih moči in bo ob precej zmerni porabi verjetno veljala za najboljšo izbiro v celotnem portfelju.

Poleg hibridnih različic bodo na voljo tudi bencinske z oznakami 520i, 530i, 540i in M550i, ki bodo vse na voljo tudi v karavanski Touring različici. Nekoliko prikrajšani pa bodo tokrat ljubitelji dizelskih motorjev, saj bosta poleg različic 520d in 530d, tokrat vrh dizelske ponudbe predstavljala modela 540d in 540d xDrive, kar pomeni, da je bila novica o ukinitvi različice M550d s štirimi turbinami povsem resnična.

Različic prenovljene serije 5 torej ne bo manjkalo, kmalu pa se jim bo pridružil še prenovljeni BMW M5. Slovenske cene še niso znane, vstopni model v Nemčiji pa bo stal 49.100 evrov.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code