BMW, Audi in Mercedes; trojica je bila vedno vodilna v prodaji premium avtomobilov – tudi v zadnjih dveh desetletjih, ko so se vsi ostali masivni proizvajalci avtomobilov borili z najhujšim upadanjem cen v Evropi.

 

Z izvažanjem in strategijo proizvajanja velikega števila modelov so vsi tri vrhunski izdelovalci nemških avtomobilov dosegali rekordne rezultate v prodaji in dobičku. Vendar so analitiki njihove prodaje nedavno izjavili, da se tudi oni soočajo s finančnimi težavami.

»Nemške velesile so žrtvovale nekaj svoje ekskluzivnosti s proizvodnjo manjših in bolj kompaktnih avtomobilov.­ « je za medije povedal analitik avtomobilske industrije, Bernd Hoennighausen. »Izmed avtomobilov v prodaji na debelo je 20% manjših in kompaktnih.«, je dodal. »Kar morda odpira vrata novim znamkam, na primer Jaguarju, ki masivno proizvaja konkretnejše avtomobile.«

bmwaudimercedes

Znamki Audi in Mercedes-Benz stremita k BMW-jevemu prvemu mestu – bavarski izdelovalec avtomobilov je na tržišču vodilni že od leta 2000. Vendar se njihovo tekmovanje v prodajni uspešnosti zaostruje, poleg popolnega vstopa v nizko cenovni kompaktni del. S tem BMW-ju grozi manjši prihodek in nezaupanje s strani kupcev v prestižnost znamke.

Po podatkih analitikov avtomobilske industrije svetovne informativne organizacije IHS, so zaenkrat vsi trije v prednosti. V letu 2013 je njihova skupna prodaja dosegla 4,7 milijonov avtomobilov, kar je skoraj 60% vseh prodaj premium vozil. Kot zanimivost je tudi ta, kljub ekonomski krizi, od leta 2007 narasla za 38%.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code