Med vsemi generacijami serije 5, je E34 po vsej verjetnosti najbolj pozabljena, kar pa ne pomeni, da je bila ponesrečena.

Preprosto ni bila nikoli tako priljubljena kot prejšnja generacija E28 ali pa naslednja E39. Po našem mnenju je mogoče bolj pozabljena le starejša generacija E12, a danes se posvečamo generaciji E34 tako, da bomo čas zavrteli nazaj v osemdeseta, ko je bila javnosti tudi prvič predstavljena. Leta 1988 je medij Autocar opravil temeljit test najbolje opremljene različie 535i. Najnovejši BMW različice 535i ima pod pokrovom vgrajen 3,0-litrski prisilno polnjeni vrstni šestvaljnik, ki razvije 306 konjev in 400 nevtonmetrov. No, različica 535i generacije E34 je imela vgrajen 3,5-litrski atmosferski vrstni šestvaljni bencinski motor, ki je razvil 211 konjev in 305 nevtonmetrov navora. Po besedah novinarjev je bil izjemno uglajen in tih, a ob bolj odločnem pritisku na plin je presenetil z zvokom. Tisti čas je bil seveda hiter, saj je stotico dosegel v 7,7 sekunde.

BMWBLOG-BMW-E34-5-Series (4)

Za take zmogljivosti je bil v prvi vrsti zaslužen prožen motor in pet-stopenjski ročni menjelanik. Motor pa le ni bil najboljši del vozila, saj so prav vsi pohvalili njegovo lego na cesti. Znamka BMW je bila v osemdesetih znana po vozilih, ki so prepričali z vozniško dinamiko in obenem nudili visok nivo udobja. Kupce je prepričal z izjemno naprednim volanskim sklopom, ki je bil natančen tudi pri višjih hitrostih in vozniku nudil veliko občutka na volanu katerega dandanes marsikdo pogreša v novejših vozilih.  Kljub temu, da generacija E34 ni bila med najbolj priljubjenimi, predstavlja obdobje, ko je bavarski znamki šlo vse po načrtu.

Fotograf: BMWBLOG.com

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code