Lani smo ob prenovi strani uvedli tudi ocenjevanje vozil na testu, to pa je prineslo svojevrstnega zmagovalca oziroma bolje rečeno poraženca.

Pri nekem kvantitativnem ocenjevanju se vedno pojavijo tako zmagovalci, kot tudi poraženci, zato smo se letos odločili narediti listo petih najslabše ocenjenih avtomobilov in motorjev na testu v letu 2018. Presenetljivo imajo tudi ti avtomobili še vedno relativno dobre ocene, kar le še potrjuje dejstvo, da v sedanjih časih težko naletiš na res slab avtomobil, obstaja le razlika med dobrimi in boljšimi. Avtomobile smo ravno tako ocenjevali znotraj njihovega segmenta oziroma glede na njihovo namembnost. V nasprotnem primeru bi recimo pri zmogljivostih med BMW M5 in BMW 118d potrebovali skalo, ki gre verjetno še pod ničlo, pa vendar 2.0 litrski dizel v majhni ‘enkici’ prav lepo potegne, še posebej v primerjavi z ostalimi tekmeci znotraj istega segmenta.

Na tej listi so tudi kar trije motocikli, to pa ne pomeni, da jih ‘ne maramo’, saj se je eden znašel tudi na listi najbolje ocenjenih testov lanskega leta. Kakorkoli že, to je 5 najslabše ocenjenih testov 2018:



5. MESTO

BMW X2 xDrive25d: OCENA 7,8

V BMW X2 smo polagali visoke upe, saj je prišel k nam opremljen do zob, v srcu pa se je vrtel tudi najmočnejši dizelski agregat v ponudbi. Presenetil nas je s svojo poskočnostjo in dobro vozno dinamiko, svoje pa je doprinesel tudi ogromen seznam dodatne opreme. Problem je le v tem, ker so mu ravno te stvari tudi škodovale. Vzmetenje, ki zagotavlja dobro lego je absolutno pretrdo za vsakodnevno uporabo, ekstenzivna dodatna oprema pa je pomagala ‘naviti’ ceno v višave, kar ga je na koncu stalo boljše uvrstitve… Seveda, da ne pozabimo še na ponesrečeno menjalno ročico!

4. MESTO

BMW F800GT: OCENA 7,6

F800 GT je kralj avtocest kateremu se že pozna, da je navkljub majhni prenovi že nekoliko v letih. Pohvalili smo udobje in vozne lastnosti, glede na dobljeno pa je privlačna tudi cena. Boljše uvrstitve sta ga tako stala le zastarela tehnologija in izgled, kateremu zob časa tudi ni ravno najbolje prizanesel.

3. MESTO

BMW G310 GS: OCENA 7,3

Da BMW G310 GS ima enako oceno kot R nineT Urban G/S, zakaj je torej na tretjem in ne na drugem mestu? Enostavno zato ker za tretjino denarja ponuja toliko ali še skoraj več ‘offroad’ zmogljivosti, obenem pa je namenjen za večji krog kupcev. G310 GS ponuja izjemno veliko udobja, dobre vozne lastnosti in tudi nekaj opreme, v cenovno dostopnem paketu. Na cedilu ga pusti le pogonski agregat in pomanjkanje nekaterih tehnoloških ‘bombončkov’, ki jo lahko najdemo v večjih bratih linije GS. Nizka cena pač ima ‘svojo ceno’ kajneda.

2. MESTO

BMW R nineT Urban G/S: OCENA 7,3

Ta motocikel nas je enostavno prevzel s svojim šarmom in izjemno zmogljivim agregatom. Retro oblika in offroad pnevmatike poskrbijo, da nikamor ne boste prišli neopaženi, obenem pa sta ravno stil in oblika kriva za slabše udobje in pomanjkanje opreme. Kaj hočemo, retro motocikel enostavno ne more biti dobro opremljen in niti ni narejen za vožnjo na daljše relacije. Je pa zabaven, zelo zabaven!

1. NAJSLABŠE OCENJENI TEST 2018 je…

Mini Cooper D Countryman ALL4: OCENA 7,0

Zdelo se mi je nekako fer, da ta članek napišem jaz, saj sem namreč jaz tisti, ki je podelil najslabšo oceno v letu 2018. Čeprav se je Countryman znašel prav na vrhu lestvice najslabše ocenjenih avtomobilov 2018, pa še vedno ne pomeni, da je slab avtomobil. Enostavno ni v ničemer preveč izstopal. Všeč mi je bila njegova (nekoliko zakamuflirana-obrazložim kmalu) vozna dinamika, ki je iskreno rečeno nad konkurenco, do neke mere pa mi je bila všeč tudi notranjost. Ta je na nekaterih mestih izjemno kvalitetna, spet na drugih pa sem se spraševal, če je to sploh enak avtomobil.

Povsem razočaral me je pogonski sklop, pri vozniški izkušnji, ki sem jo prej pohvalil pa iskreno menim, da so avtomobil na cedilu pustile pnevmatike. Čutil sem, da se za vsem tem podkrmarjenjem ter nagibanjem v zavojih skriva drugače vozniško zelo sposoben SUV, le da ta ni mogel priti do izraza. No ja tudi cena je enostavno (pre)visoka.

Fotograf: Jan Gregorin, Luka Janežič

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code