Na spletnem portalu Bimmerpost, smo zasledili zanimivo zgodbo o transformaciji BMW M2 v pravo orožje za na stezo.

BMW M2 že sam po sebi ni od muh, ravno nasprotno. Velja za enega najbolj vozniško naravnanih produktov bavarske M divizije zadnjega desetletja, zato se na dirkalni stezi že tovarniško počuti kot doma. Iz 3.0 litrskega šestvaljnika uspe iztisniti 370 konjskih moči in 500 Nm maksimalnega navora, kar je dovolj za pospešek do stotice v vsega 4,3 sekundah.

A večini tudi to ni dovolj, saj čutijo željo po izboljševanju svojega avtomobila. Nekaterim so dovolj boljše pnevmatike in lepša platišča, nekateri pa gredo na naslednjo raven in želijo iz svojega avtomobila iztisniti maksimum. Tak je tudi primer lastnika tega sivega BMW M2, ki se je stvari lotil nekoliko bolj resno. Na zunaj z izjemo 19 palčnih HRE 101 LW platišč in zaključkov akrapovičevega izpušnega sistema sicer ne izgleda nič posebnega, a kot vedno se pravo presenečenje skriva pod pločevino.

Poleg že omenjenega slovenskega izpušnega sistema, za boljše dihanje skrbi še BMC športni zračni filter in 300 celični katalizator, skupaj pa pripomorejo tudi k nekoliko večji moči avtomobila. Dodatne dodelave zajemajo še M Performance vzmetenje, pletene zavorne cevi, Endless zavorne ploščice, lažji akumulator ter posodobitev programske opreme menjalnika z različico z modela M4 GTS. Poleg tega je lastnik za manjšo težo odstranil še zadnjo klop, ter tovarniške športne sedeže zamenjal s školjkastimi Recaro Pole Position sedeži.

Rezultat je seveda manjša masa avtomobila, ki sedaj s polnim rezervoarjem goriva znaša le 1.485 kilogramov, razporejena pa je 55% na prednjo os in 45% na zadnjo os. Avtomobil je že tako pravi dirkalnik, v prihodnosti pa je v načrtu še vgradnja t.i. camber plate-ov, karbonskega pokrova motorja ter nadgradnja motorne elektronike za večjo moč motorja.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code