Podjetje FF Retrofittings je iz originalnih delov modela M4 GTS sestavilo...ja uganili ste; BMW M3 GTS!

Ker se BMW očitno ne bo odločil za M3 GTS je to namesto njih naredilo podjetje FF Retrofittings; tukaj je prvi in edini na svetu, BMW M3 GTS s 510 konjskimi močmi!

Za vse ljubitelje močnih limuzin je vsekakor velika škoda, da se BMW M oddelek ni odločil za izgradnjo modela M3 GTS. Kljub temu, da so deli in tehnologija že pripravljeni zaradi modela M4 GTS pa M3 GTS vseeno ni ugledal luči sveta. Rešitev za vse, ki morda čakate to dirkalno različico je pripravilo podjetje FF Retrofittings. Mojstri iz mesta Werneck so izkoristili svoja poznanstva in pridobili vse potrebne dele za nadgradnjo M3 v “pravi” M3 GTS in v določenih pogledih celo prekosili kupejevsko različico M4 GTS.

Na vozilu lahko najdemo precej delov iz M4 GTS; karbonski pokrov motorja z dodatno hladilno režo, prilagodljiv sprednji podaljšek spojlerja v odtenku Acid Orange, prilagodljiv zadnji spojler in ekskluzivna karbonska platišča 681 M, to pa še zdaleč niso vse spremembe, ki jih je bil M3 deležen. Spremembe se nadaljujejo pri zavornih čeljustih, ki so prav tako obarvane v strupeno Acid oranžno barvo, dodanih je tudi precej M Performance delov, zadnja svetila pa so še nekoliko potemnjena.

A poleg zunanjega izgleda bo marsikoga verjetno bolj zanimala katera druga plat tega vozila; njegova tehnologija in mehanizacija. Ker standarden M3 ne dosega zmogljivsoti, ki se jo od oznake GTS pričakuje, je bil seveda opravljen tudi poseg v drobovje. Za bolj suvereno vožnjo skozi zavoje skrbijo individualno prilagojeni blažilniki Sachs Performance, za stik s cesto so zadolžene ekstremno športne pnevmatike Michelin Pilot Sport Cup 2, ki skupaj z izboljšano aerodinamiko zagotavljajo še boljši oprijem.

Na sprednji osi je nameščen zavorni sistem Brembo s 6-batnimi čeljustmi na kar 400 milimetrskem disku, kot jih je premogel BMW F10 M5. Na zadnji osi ostaja disk standarden, čeljusti pa so iz programa BMW M Performance, kar naj bi po mnenju strokovnjakov zadoščalo za suvereno ustavljanje. Močnejši zavorni sistem pa je potreben le iz enega pomembnega razloga; občutnega povečanja moči.

Povečan dotok zraka in izpušni sistem Akrapovič  Evolution zahtevata tudi spremembo programske opreme. Po optimizaciji tako 3,0-litrski vrstni šestvaljni TwinPower Turbo motor S55 uspe razviti impresivnih 510 konjskih moči (M4 GTS razvije 500 KM) in maksimalen navor 680 Nm. Skupaj z Vmax vzmetenjem tako BMW M3 GTS brez večjih težav preseže hitrostno mejo 300 km/h.

Celotni nadgradnji primerno je dodelana tudi notranjost. Volanski obroč, ročica menjalnika, ročna zavora in obloge vrat so iz programa M Performance, precejšen del notranjosti pa je prekrit tudi z alkantaro. Navigacijska naprava ima poleg že standardnih funkcij dodano izredno zanimivo nadgradnjo; program, ki prikazuje najbližje dirkališče.

Projekt je sedaj končan in na voljo za prodajo, bodoči lastnik pa bo tako prejel izredno močan in edinstven primerek vozila. FF Retrofittings svoj BMW M3 GTS trenutno prodaja za 74.990 evrov.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code