Če ste si vedno želeli, da bi BMW za družinske potrebe ustvaril še kaj več od modela M550i so pri podjetju Carbonfiber Dynamics uslišali vaše prošnje. Dobili ste mogoče še več kot ste hoteli - kar 900 konjskih moči.

BMW ni izdelal karavanske različice M5 že vse od modela E61 z vgrajenim pošastnim V10 motorjem, ker naj ne bi bilo dovolj povpraševanja zanj. Nemški tuner Carbonfiber Dynamics meni, da je to izmišljotina zato so izdelali svojega. Pozdravite BMW F11 M5 Touring skoraj tovarniškega izgleda, ki ima povrhu še preko 300 konjskih moči več od najmočnejše izvedenke standardnega BMW F10 M5.

 

Vzeli so običajnega BMW M550i Touring in vanj namestili kompletni pogonski sklop iz limuzinskega F10 M5 in paket karbonskih dodatkov, ki je bil v osnovi sicer narejen za limuzinsko različico. To pomeni vse od motorja, menjalnika, osi, vzmetenja, diferenciala…skratka vse. Že samo to je zahtevalo precej dela, po njihovih besedah celo 8 mesecev, potem pa je bilo treba prekodirati še vseh 39 kontrolnih enot, da se je avtomobil sploh zagnal in peljal. Ko so enkrat avtomobil spravili v delujoče stanje, so takoj zavrgli standardno vzmetenje in ga zamenjali s K3 vzmetenjem podjetja KW, dodelavo pa so doživele tudi zavore.

Verjetno se sprašujete, kaj so naredili z motorjem. Prejel je novi turbini, boljši hladilni sistem, remap motorne elektronike in 10 lamelno sklopko, ki bo vso to moč lahko prenašala. Trenutno avtomobil, ki ga imenujejo M5 R Touring razvije okoli 720 konjskih moči, po obisku specialista za BMW tuning Aulitzky Tuning pa naj bi razvil kar pošastnih 900 konjskih moči in neverjetnih 1300 Nm navora. Ne pozabimo, da gre vsa ta moč še vedno le na zadnji kolesni par!

Posvetili so se tudi notranjosti, kjer lahko najdemo kombinacijo usnja in alkantare z zelenimi šivi, vgrajen pa ima tudi iDrive sistem iz novejše generacije serije 5. Še največ pozornosti zagotovo pritegnejo školjkasti sedeži znamke RECARO.

Bi si ga sploh upali zapeljati?

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code