Tako, kot je štirivratno različico prejela štirica... in bila po lansiranju tudi izjemno uspešna, se bo družini štirivratnih Coupejev pridružil še BMW serije 2 Gran Coupe, kmalu za njim pa tudi njegov 370-konjski brat.

BMW pripravlja še enega člana najkompaktnejše M oblike: M2 Gran Coupe s 370 konjskimi močmi naj bi se prvič predstavil v letu 2019. Verjetno boste rekli, “pa ne še ena nova oblika,” vendar bi M2 Gran Coupe imel kar nekaj konkurence, med njimi tudi Audi RS3 limuzino in Mercedes-AMG Cla 45.

Gran Coupe različica naj bi ohranjala pogon na zadnji kolesni par (brez xDrive opcije), njen namen pa je predstaviti boljše vozne lastnosti od rivalov, čeprav so to nalogo že dobro opravili z predstavitijo M2 Coupeja. Zakaj še en štirivratni Coupe? Eden glavnih razlogov je tudi povečanje velikosti pri naslednji generaciji BMW serije 3, kar pomeni, da bo v modelni paleti nastala luknja med majhnim BMW serije 1 in mnogo večjo limuzino serije 3. Zaenkrat je bilo o samem oblikovanju modela znanega malo, vendar si lahko že iz izkušenj s serijo 4 Coupe in GC predstavljamo, kako bo potekal razvoj v štirivratno različico, ki naj bi bila skupaj s Coupejem in Kabroletom proizvedena v obratu v Leipzigu. Razvoj bi se pričel s povsem vsakdanjimi različicami serije 2 GC s ponudbo trivaljnih in štirivaljnih motorjev, najmočnejši bencinar pa bi s šestvaljnikom predstavljal 235i (240i?) Gran Coupe. Na podlagi najmočnejšega bencinarja bi kmalu svoje mesto v paleti dobil tudi član Motorsport družine, M2 GC.

BMW Concept Compact Sedan (16)

Preden bo mini lepotec zapeljal na ceste pa bo potrebnega kar nekaj razmisleka… kako namreč spraviti na takšno kompaktno obliko še dvoje vrat, skozi katera bi brez večjih težav izstopal in vstopal povprečni človek, še ni jasno. Vseeno nekaj idej za razvoj kompaktnih štirivratnikov dobimo pri konceptu, nedavno predstavljenem na Kitajskem, ki bi v masovno proizvodnjo vstopil pod imenom BMW serije 1 Limuzina.

bmw-1-compact-sedan (4)

S55 B30 motorna enota naj bi omogočala GC različici zelo podobne specifikacije, kot M2 Coupeju, s pospeškom 4,5 sekunde do stotice in najvišjo hitrostjo, omejeno na 250 km/h. Med vsemi različicami z notranjim izgorevanjem pa lahko pričakujemo tudi hibrida serije 2 GC, ki bi (z vedno gostejšo) litij ionsko baterijo predstavljala rešitev za tiste, bolj pionirsko usmerjene kupce. Kje pa se je izgubil M2 Kabriolet? Hmm…

Vir: Autocar

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code