BMW E38 serija 7 je še zmeraj ena tistih modelov, ki do dandanes ohranjajo ivzrsten nivo luksuza, športnosti in odličnih motorjev. Z nekaj spremembami pa za klasičnega paradnega konja še zmeraj lahko odštejemo več deset tisočakov.

E38 750i pod pokrovom motorja skriva 5,4-litrski V12, ki s svojimi 326 konjskimi močmi in 490 Nm navora, povezanimi s 5-stopenjskim samodejnim menjalnikom, stotico doseže v le 6,7 sekunde. Morda se za današnji čas to ne sliši pretirano veliko, vseeno pa je to povsem dovolj za luksuzno limuzino. Najvišja hitrost je omejena na 250 km/h. Zunanjost ni bila občutno spremenjena, poleg novih halogenskih luči, zadnega spojlerja in 19-palčnih Z-Performance platišč vse ostaja v originalu.

vilner-750i (7)

Glavne spremembe se bohotijo v notranjosti, kjer se je vozila, o katerem smo že pisali več kot leto dni nazaj, lotilo podjetje Vilner. Ob vstopu v potniško kabino takoj opazimo usnje in Alkantaro, sam je preoblečeno tudi vzvratno ogledalo. Armaturno ploščo obdaja sivo usnjeno oblazinjenje, siva barva pa se nadaljuje na varnostnih pasovih.

Brez Piano black podrobnosti enostavno ne gre: črte na vratih, centralni konzoli, prestavni ročici, hrbtišču sedežev in volanskem obroču dodajajo pridih luksuza, prav tako dodatno kvaliteto poudarjajo okrasni šivi oblazinjenja. Dodatno pozornost je prejel tudi volanski obroč, ki je bil popolnoma preoblikovan za boljšo ergonomijo in lažji oprijem.

vilner-750i (1)

Vilnerjeva 750i naj bi imela prevoženih le 149.000 kilometrov, lastnik pa zagotavlja, da je motor skupaj z diferencialom, zavorami, klimatsko napravo in vsem potrebnim v popolni kondiciji in brez napak. Seveda vam bo takšna V12 pošast iz devetdesetih let še zmeraj odvzela zajeten kupček denarja: lastnik zanj namreč zahteva 23 tisočakov. Bi se odločili zanj?

 

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code