Luksuzni GT z ikoničnim dizajnom se po več kot petnajstih letih vrača v bavarsko floto. Konkurent Mercedesovemu coupeju razreda S bo predstaljal vrh inovacij v kombinaciji s športnimi linijami in užitkom v vožnji.

Luksuzni Grand Tourer je bil razkrit pri vlaganju vlog za registracijo blagovne znamke, kjer je konec meseca marca BMW zavaroval imena 825, 830, 850 , 860 in M850. Poteza je bila izvedena z namenom, da se bo v bližnji prihodnosti pod temi imeni znašla nova osmica, ki smo jo nazadne na proizvodnem traku občudovali sedemnajst let nazaj.

črna-bmw-serije8

Odločitev BMW, da se iz pepela preroji BMW serije 8, je bila sprejeta po razmisleku, kaj storiti z novo generacijo BMW serije 6 in posledično tega, kaj naj bi predstavljala šestica. Bavarski proizvajalec se tudi nikoli še ni štel za tekmeca takšnih vozil kot je naprimer Porsche 911 in je serijo 6 izdeloval v smislu večjega in težjega GT-ja. Delikatno ravnotežje je razdrl Mercedes-AMG GT, ki je kot konkurenčni model Porschejevega 911 razburkal valove velikih nemških premium znamk. BMW si sedaj želi, da bi BMW serije 6 predstaljal konkurenco omenjenim primerkom – zato pa mora postati športni dvosed. In potem se vrnemo nazaj k naši obljubljeni osmici, katera bi kot težji in večji športni coupe predstavljala naslednika trenutne generacije šestice.

motor-osmica

BMW je vložil tudi zahtevo za registracijo M8, kar sproži novo upanje za potencial razvoja ultimativnega BMW M modela, ki je bil prvotno obravnavan že v začetku devetdesetih let. BMW je takrat namreč že ustvaril prototipe z V12 motorjem, vendar projekt zaradi pomanjkanja povpraševanja kupcev ni nikoli zaživel. Novi BMW M8 bi tako lahko predstavljal močno konkurenco Mercedes-AMG S63 Coupeju z uporabo 4,4-litrskega V8 motorja, V12 iz trenutnega M760Li pa bi se lahko pojavil v najzmogljivejših bencnskih različicah 850i in M860i.

 

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code