Dva meseca po uradnem razkritju na svetovnem spletu, so stroje končno zagnali tudi na liniji BMW tovarne v Dingolfingu.

Bavarski zastavonoša je tako dobil temeljito prenovo zunanjosti ter nekaj tehnoloških posodobitev. (pre)Velike ledvičke so verjetno največji kamen spotike pri svetovni javnosti, pa vendar vam lahko povemo, da v živo avtomobil izgleda mnogo bolje. Zunanjost vključuje tudi nove, ožje prednje žaromete ter tri dimenzionalne zadnje luči v LED tehniki, ki ju združuje tanek svetlobni pas.

V posodobljeni notranjosti lahko najdemo najnovejšo različico iDrive sistema, nove lesene dodatke ter dodatno oblzinjenje okoli osrednje konzole in vratnih naslonov za roke. Dodatno je zahvaljujoč akustičnemu vetrobranskemu steklu, akustični izolaciji v zadnjih blatnikih ter debelejšim stranskim šipam tudi kabina znatno tišja. Kot do sedaj je serija 7 na voljo v dveh različicah in sicer standardni ter taki s podaljšano medosno razdaljo. Ta ponuja kar 14 centimetrov večji razmak med obema osema, kar pomeni ogromno več prostora na zadnji klopi in po podatkih BMW-ja predstavlja kar 80 odstotkov vseh prodanih vozil serije 7.

Poleg vizualnih sprememb je izdatno prevetrena tudi motorna paleta, začenjši s hibridno različico, ki ima prvič vgrajen šestvaljni bencinski agregat in nosi oznako 745e/745Le. Ta sistemsko ponuja kar 394 konjskih moči, elektrike pa je še vedno zadosti za 58 kilometrov. Posodobljen 4.4 litrski osemvaljnik s 530 konjskimi močmi je svojo pot našel v različici z oznako 750i in 750Li, za ljubitelje dizlov pa so na voljo tudi 730d, 740d ter 750d z 265, 320 in 400 konjskimi močmi. Vrh ponudbe bo še vedno predstavljal M760Li z vgrajenim 6.6 litrskim dvanajstvaljnikom, ki zaradi obveznega filtra trdih delcev sedaj razvije ‘zgolj’ 585 konjskih moči.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code