Danes je na trgu rabljenih vozil izbira izjemno pestra. Ampak serija 7 par generacij nazaj predstavlja odličen nakup, če v zakup vzamete stroške vzdrževanja in nenazadnje tudi porabo.

Nakup rabljenega prestižnega vozila vsekakor ni tako preprosto kot se sliši. Na prvem mestu je kot pri vsakem avtomobilu izjemno pomembno, kakšni so stroški vzdrževanja. No, pri slednjih le-ti vsekakor niso nizki. Ko govorimo o prestižnih vozilih, nam na misel takoj pridejo vozila kot so Mercedes-Benz S razred, Audi A8 in seveda tudi BMW serije 7. Redkokdaj so taka vozila kot nova na voljo za manj kot sto tisoč evrov. Le nekaj let pozneje pa jih je moč kupiti za precej manj.

Ampak danes za primer vzamemo BMW serije 7 generacije F01, ki je na trg ponosno vstopila deset let nazaj, leta 2008. Najcenejši primerek, ki po slikah izgleda solidno ohranjeno in se prodaja brez napak stane 11.500,00 evrov!

Gre za različico 750i, ki pod pokrovom skriva velik V8 bencinski motor, ob katerem se boste pri vsaki vožnji zagotovo prikrito nasmihali. O tem govori tudi podatek, da 4,4-litrski motor razvije 408 konjskih moči in 600 nevtonmetrov navora. Pospešek do stotice traja le 5,2 sekunde, končna hitrost pa je seveda omejena na 250 kilometrov na uro. Ne želimo vedeti, kakšno hitrost bi lahko dosegel brez omejitve. Primerek različice 740d z naprednim štirikolesnim pogonom xDrive je na voljo z le 118 tisoč prevoženimi kilometri! Stane 29.800 evrov in je letnik 2011. Najbolj varčna izbira je sicer 730d, ki razvije 245 konjskih moči in 540 nevtonmetrov navora iz 3,0-litrskega dizelskega motorja. Našli boste še nekaj drugih različic (760i z V12 motorjem), a omenjene so najbolj popularne.

Ampak kaj lahko nova serija 7 ponudi več v primerjavi z novim avtomobilom za podobno ceno?

Prvo prednost smo že odkrili, velik bencinski motor, ki nudi neizmerno uglajenost, zmogljivosti in več kot le prekrasno zvočno kuliso. Seveda pa je lahko to tudi minus, saj je povprečna poraba po tovarniških podatkih za različico 750i 11,4 litra, kar pomeni, da lahko v praksi pri vsakodnevni vožnji brez preitranega varčevanja pričakujemo porabo okrog 14 litrov. Novi avtomobili z prostorninsko manjšimi in zmogljivostno precej slabšimi motorji bi v enakem primeru porabili verjetno pol te vrednosti – 7 litrov. Naj še omenim, da bodo redni in veliki servisi vsaj nekajkrat dražji, da ne začnem o vseh izrednih napakah, ki vas bodo verjetno stale celo prmeoženje. Ampak dejstva so znana, to je ena izmed najcenejših vstopnic v prekrasen svet V8 motorjev.

Tehnologija je še vedno v veliki prednosti v primerjavi z novimi avtomobili za podobno ceno. Najdemo tehnologijo, ki omogoča zavijanje zadnjih koles, omogoča prepoznavo peščev tudi ko je noč, asistenčni sistem zaznave mrtvega kota, aktivni tempomat, sistem proti zapustitvi voznega pasu, opozorilo za počitek pri daljši vožnji, 8-stopenjski samodejni menjalnik, hibridni pogonski sklop (pri sicer redki različici ActiveHybrid 7) in še veliko več… Svoje poglavje si zasluži tudi neizmerna mera udobja, ki je neprekosljiva in še vedno primerljiva z najnovejšimi generacijami konkurenčnih vozil. Če imate malce več denarja, si lahko omislite prenovljeno sedmico te generacije. Le-ta ima serijsko LED žaromete in zadnje luči, izboljšan multimedijski sistem, nadgrajene motorje, samodejno zračno vzmetenje, nekaj sprememb na zunanjosti in pa boljše varnostne sisteme. Tukaj je recimo še sistem za samodejno zaviranje v primeru nevarnosti. Medtem, ko so novi avtomobili odlično opremljeni, tudi z našteto opremo, je le-ta zelo redka.

Je sploh potrebno omeniti, kako ”kul” si, če se voziš v seriji sedem? Verjetno ne, pa vseeno. Elegantna zunanjost v povezavi z brezčasnim oblikovanjem bo še danes obračala glave! Tudi sama kvaliteta v notranjost, masažni sedeži in sam občutek, ki ga je težko opisati z besedami je neopisljiv. To pomeni, da za okrog 20 tisočakov, kolikor boste morali odšteti za odlično ohranjen primerek težko najdete kaj bolj zanimivega v tem segmentu (morda tudi nasploh?). Vsekakor je izjemno pomembno, da podrobno pregledate primerek, ki ga kupujete, preverite zgodovino servisiranja na pooblaščenem servisu in vse ostalo potrebno. Pa ne pozabite na dobro garancijo, saj v primeru okvare popravilo prav zagotovo ne bo poceni.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code