AC Schnitzer, znan nemški predelovalec iz Aachna je tudi letos poskrbel za razburjenje v hali. Že lani so presenetili z zverino s kar 570 konjskimi močmi, letos pa so predstavili še bolj prizemljeno različico in osupljivo opremljenega hibrida i8.

Ko sem se sprehajal do razstavnega prostora AC Schnitzer sem lahko že od daleč zagledal vozila, ki izžarevajo moč in suverenost. AC Schnitzer je na tem področju pač eden najboljših. Letos pa so na salon pripeljali še posebej zanimiva vozila.

BMWBLOG-GIMS-ACSchnitzer-240i-i8-geneva-gims-5

AC Schnitzer ACS8 (BMW i8)

BMW i8 je že sam po sebi zanimiv futurističen avtomobil. AC Schnitzer pa je v njem očitno videl še ogromno potenciala, ki ga je podjetje tudi prikazalo na tem razstavljenem primerku. Motorja in njuna moč je sicer ostala nespremenjena, je pa podjetje na rdeče obarvano vozilo namestilo ogromno olepšav in športno navdahnjenih dodatkov.

Vsi nadeti dodatki so izdelani iz ogljikovih vlaken, med njih pa sodijo nov podaljšek sprednjega spojlerja, krilca na boku vozila, razdeljena reža za zrak na pokrovu motorja, zadnji spojler in tridelni difuzor na zadku vozila. Vsi aerodinamični elementi poskrbijo za bolj oster izgled, istočasno pa med vožnjo zagotavljajo boljši oz. bolj optimalen pretok zraka. Z ogljikovimi vlakni je obdana tudi kljuka za odpiranje vrat, stranska ogledala ter sprednje ledvičke, ki so stilsko nekoliko spremenjene.

V primerjavi s serijskim BMW i8 je ACS8 znižan in sicer za 25 mm spredaj in 20 mm zadaj, s tem pa se izboljša vozna dinamika in vodljivost skozi zavoje. Da je paket zares popoln poskrbijo 21-palčna platišča AC Schnitzer, ki so od serijskih lažja za 18 kilogramov (vsako platišče 4,5 kg).

Če vam je ACS8 na slikah všeč naj opozorim, da je v živo še lepši. Prav to pa velja tudi za naslednji primerek, ki ga je podjetje iz Aachna pripeljalo v Ženevo.

AC Schnitzer ACL2S (BMW M240i)

Ta izdelek pa bo všeč vsem, ki imajo radi tudi nadgradnje motornih enot. Vozilo, ki je sicer osnovano na BMW M240i je po posegu AC Schnitzerja še močnejše in celostno povsem športno naravnano. Za razliko do predhodnika s 570 KM so tokrat na razstavni prostor postavili bolj “ljudsko” različico, ki pa bo vseeno omejena na vsega skupaj 30 enot, saj gre za jubilejno izdajo ob 30. obletnici predelovalnega programa.

Kakšna pa je nadgradnja v primerjavi s serijskim M240i? Ogromna!

ACL2S ima namreč spremenjeno programsko opremo, ki nadzoruje vrstni šestvaljni 3,0-litrski motor, poleg programske nadgradnje pa je bila potreba tudi po večjem dotoku hladnega zraka in odtoku izpušnih plinov skozi odtočne cevi in nov izpušni sistem. Vse naštete spremembe so poskrbele za skok moči iz osnovnih 340 KM na 400 konjskih moči in 600 Nm navora, kar je več celo od malega športnika BMW M2 (370 KM in 465 Nm navora).

BMWBLOG-GIMS-ACSchnitzer-240i-i8-geneva-gims-25

Vzmetenje se prilagaja glede na potrebe voznika, možno pa ga je prilagajati po višini, trdoti in odbojnosti. Tudi vizualno ACL2S ne spominja na M240i, saj je bolj podoben pravemu BMW M2. Na sebi nosi kar 10-delni razširitveni paket dodatkov, ki spremeni odbijače, razširi koloteke, na sprednjem delu dodaja podaljšan spojler iz ogljikovih vlaken, na zadnjem delu vozila pa nov difuzor ter velik ali majhen spojler iz karbona. AC Schnitzer pa je vsemu skupaj dodal svoj podpis – prepoznavna platišča podjetja.

Tudi v kabini je nekaj sprememb, vendar so te manjše. Najopaznejši je spremenjen trikraki športen usnjen volanski obroč, aluminijaste stopalke, na vidnem mestu pa tudi oznaka, ki prikazuje katera številka izmed tridesetih enot je vozilo v katerem sedite.

Cena nadgradnje je izboljšavi primerna in znaša zajetnih 35.900 evrov. V to ceno seveda ni vključena cena vozila, ki se v Sloveniji začne pri 51.100 evrih (osnovni BMW M240i).

Fotograf: Jan Gregorin

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code