Odločitev, kateri avtomobil kupiti, voziti in predvsem oboževati, je težka naloga za vsakogar. Če si oblikovalec avtomobilov, pa je odločitev še toliko težja.

Skozi to težko odločitev je šel tudi romunski avtomobilski oblikovalec Radu Muntean, ki se je preselil v zvezno državo Kalifornijo, kjer je maturiral na Univerzi za oblikovanje. Delal je za podjetja Ford, GM in Tesla, njegov ponos in veselje pa sta bila naklonjena drugi znamki. Avtomobilu, ki ga sam ni oblikoval; zaljubil se je namreč v BMW 2002 iz leta 1971, ki so ga izdelovali dolga leta v 60-ih in 70-ih prejšnjega stoletja. Med ljubitelji klasik je vedno bolj priljubljen in vsekakor ni težko videti, zakaj.
bmw_2002_designer_car_01
“Menim, da avtomobile, za katere potrebujem več časa, da jih vzljubim, nekoliko bolj cenim”, so njegove besede. Sam se je kar nekaj časa odločal, kateri avtomobil je najprimernejši zanj in naposled le prišel do zaključka. Radu je svojo ljubljeno klasiko obširno restavriral in prilagodil svojim potrebam in željam. Toda namesto, da bi ga vizualno pretirano spreminjal, se je raje osredotočil na njegovo bistvo in ga v največji meri vizualno obdržal podobnega originalu. Prav tako kot Lancia Fulvia in Alfa Romeo Giulia iz istega obdobja je tudi 2002 avtomobil preproste lepote – dizajn ostrih linij, ploske stranice, visoke količine izpušnih plinov in mnogo več.
bmw_2002_designer_car_04
Zamenjal je podvozje za nekoliko tršo športno različico, namestil šestvaljnik iz večje serije 5 iz istega obdobja ter ga opremil s širšimi kolesi za bolj agresivno naravnanost.

“Je natančno to, kar sem želel ustvariti, kar sem želel voziti in mi v vsem odlično služi”, so njegove besede o najljubšem vozilu.

Njegovo zgodbo si poglejte v posnetku.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code