Land Rover je predstavil povsem nov luksuzni terenec Range Rover, ki bo na voljo s 4,4-litrskim motorjem V8 s turbopolnilnikom, ki ga proizvaja BMW!

Land Rover je bil kratek čas v lasti BMW od leta 1994 do 2000, motorji bavarske znamke pa so bili predstavljeni v Range Roverju, preden jih je zamenjal jaguarjev V8, potem ko je znamko Land Rover kupil Ford. Britansko znamko so kasneje skupaj z jaguarjem prodali trenutnemu lastniku Tata Group.

Vstopni motor Range Roverja je 3-litrski vrstni šestvaljnik s turbopolnilnikom, ki proizvede 395 »konjev« in z blagim hibridnim sistemom, medtem ko bo v modelnem letu 2023 dodana priključna hibridna različica s popolnoma električnim pogonom. Vsi motorji bodo doživeli večji napor kot kdaj koli prej, saj je prvič na voljo v različici z dolgo medosno razdaljo z do tremi vrstami sedežev ob standardnem modelu, ki ponuja sedež petorici.

Zunanja zasnova je evolucija odhajajočega modela in vključuje eleganten, gladek stilski jezik, ki se je pojavil že pri modelu Range Rover Velar. Vsi Range Roverji bodo serijsko opremljeni s štirikolesnim pogonom, popolnoma neodvisnim vzmetenjem z nastavljivimi zračnimi vzmeti in štirikolesnim krmilnim sistemom, ki omogoča obračanje zadnjih koles v nasprotni smeri prednjih koles za izboljšano manevriranje pri nizki hitrosti.

Notranjost Range Roverja ima digitalno instrumentno ploščo in 13,1-palčni zaslon v obliki tabličnega računalnika s haptično povratno informacijo. Tretjo vrsto oziroma dva dodatna sedeža je mogoče dodati modelu z dolgo medosno razdaljo in opcijsko je na voljo tudi druga vrsta v izvršnem razredu z nagibnimi sedeži z nasloni za noge, zložljivim v letalskem slogu in sredinsko konzolo z lastnim zaslonom.

Cene za Range Rover se bodo začele pri približno 105 tisoč evrov in dosegle vse do 150 tisočakov za model z dolgo medosno razdaljo in V8 motorjem. Dobave se bodo začele prihajajočo pomlad.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code