Ko bo Audi e-tron GT poleti zapeljal na ceste, bo imel le dva dejanska konkurenta; Teslo Model S in bližnjega brata iz Stuttgarta - porsche taycana. Le ta dva pa zato, ker BMW i4 do poletja še vedno ne bo uradno predstavljen oziroma na ceste ne bo zapeljal do konca letošnjega leta.

Tako kot e-tron GT bo tudi BMW i4 povsem električna limuzina s pogonom na vsa kolesa s približno 500 »konjskimi močmi« in več kot 320 kilometri dosega. Specifikacije se bodo seveda razlikovale, odvisno bodo od stopnje opreme oziroma od moči elektromotorjev ter velikosti baterij, vseeno pa bosta avtomobila zelo konkurenčna. Zaradi tako poznega debija bavarske električne limuzine se v podrobno primerjavo še ne moramo spustiti, bomo pa le-to definitivno spisali ob prvi ponujeni priložnosti.

Namesto tega se bomo pogovarjali o oblikovanju. Audi e-tron GT kot tudi BMW i4 sta se sprva predstavila s futurističnima konceptoma in iz vodstva obeh znamk so obljubljali, da bo večina konceptnih dizajnov prišlo do končnega modela. Ob uradni predstavitvi ingolstadskega modela e-tron GT vidimo, da je njegova končna oblika proizvodnje ostala v veliki večini strogo zvesta svojemu konceptu. Bodo pri BMW s svojim i4 storili enako? Ne vemo, ampak če predpostavimo da bodo, lahko tako koncept primerjamo z uradnim modelom.

Pogled na sprednjo stran nam jasno pove, da moramo suvereno zmago predati severnem sosedu. BMW i4 ima sicer nekaj lepih linij, a preko maske ​​preprosto ne gre. Treba je poudariti, da ima Audi prav tako ogromno masko z veliko ‘rešetko’, vendar je celoten izgled nosu oblikovalcu e-tron GT Parysu Cybulskemu, uspelo dizajnirati zelo privlačno ter povezano s celotnim izgledom.

Iz profila sta oba avtomobila veliko bolj usklajena, mogoče bi majhno prednost celo dal BMW i4. Audi e-tron GT je zagotovo bolj mišičast avtomobil s svojimi izbočenimi kolesnimi loki in čudovitim dizajnom C-stebrička. BMW pa je videti nekoliko bolj čist, bolj minimalističen kot e-tron GT in minimalizem po mojem mnenju na električnih avtomobilih paše. Jasno je torej, da se BMW zavzema bolj za futurističen, visokotehnološki dizajn (tako kot je na konceptih že običajno), ne pa za športno, mišičasto obliko kot e-tron GT.

Morda je nekoliko nepravično primerjati njune zadnjice, saj je BMW i4 zaenkrat le še koncept in je zato nekoliko pust in dolgočasen. O oblikovanju ter detajlih skorajda ni govora in morda je to del bolj minimalističnega dizajna. Audi pa je na zadku iz rokava stresel vse ase in ga dodobra dodelal, luči kot tudi difuzor sta agresivna vendar vseeno povsem klasično ingolstadska! Stvari v notranjosti postanejo pa še bolj zanimive.

Audi e-tron GT je izpod rok oblikovalca Markusa Däscha izpadel veliko bolj športno, kar je nenavadno v primerjavi z BMW-jem. Je veliko bolj osredotočen na voznika, z volanom, ki je oblečen v alkantaro in ima prerezan spodnji del. Dočim naj bi BMW i4 bil čist, preprost ter ne prav športen. Resda se bo dejanski serijski avtomobil v notranjosti verjetno močno razlikoval od koncepta, je to vse, s čimer imamo danes opravka.

Na splošno pa moramo roko na srce zmago podeliti severnem sosedu audiju e-tron GT. V Ingolstadtu je nastal osupljiv avtomobil s prepričljivo notranjostjo in športno vznemirljivo obliko. BMW i4 je zaenkrat primerljiv s trenutno serijo 4, le da je usmerjen v tehnološko ter minimalistično smer. Če želite, da vaša zmogljiva električna limuzina izžareva nekaj več in vznemirja čustva mimoidočih, potem je Audi e-tron GT pravi za vas; seveda, če imate pod palcem krepko preko sto tisočakov.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code