BMW X8 se bo naslednje leto pomeril z velikimi SUV modeli, vključno z Range Roverjem in Mercedesom GLS.

BMW je že pred časom zaščitil blagovni znamki “X8” in “X8 M”, kar pomeni, da bi se lahko novemu avtomobilu poleg običajnih različic pridružil vodilni model M Division. Prav tako je po vohunskih fotografijah potrjeno, da bo v liniji X8 dodana tudi priključno hibridno različica. Kot vrhunski ter ekskluzivni model pričakujemo, da se bo cena X8 začela pri nekaj (deset)tisočakih več kot 100.000€.

Mere, zasnova in platforma

Novi X8 deli svojo platformo s športnim terencem X7, zato bo mersko verjetno zelo podoben. Vendar, tako kot BMW X2, X4 in X6, tudi X8 izgleda, da bo bolj elegantna različica standardnega športnega terenca, na katerem temelji. Širok bo kot X7, vendar se bo spodnja linija strehe zožila proti zadnjemu vetrobranskemu steklu. Verjetno bo bolj športno osredotočen kot X7, pri tem pa bo žrtvoval nekaj centimetrov v zadnji vrsti in nekaj litrov prtljažnika.

Ti najnovejši vohunski posnetki dajejo jasen pogled na zasnovo novega avtomobila, na njegovem nosu pa je velik par zdaj že klasičnih prevelikih ledvičnih rešetk, skupaj z novo dvostopenjsko zasnovo žarometov. Zdi se, da so blatniki bolj impozantni, celoten bočni profil pa se ponaša z bolj elegantno strešno linijo ter z majhnim zadnjim spojlerjem. Zadaj se zdi, da sta ostro zastavljena prtljažna vrata in zadnji odbijač, v katerem sta dva izpušna konca.

Motorji in zmogljivost

BMW je v zadnjih nekaj letih prijavil oziroma zavaroval več različnih modelov “X8”, vendar je prijava modela ‘X8 M’ prvi pravi namig, da je v fazi izdelave tudi različica z najmočnejšo črko na svetu. Morda bo uporabljal že standardni 4,4-litrski twin-turbo V8 motor, katerega poznamo že v BMW X5 M in M8, ali pa bi lahko bil hibridni pogonski sistem X8 M še močnejši od teh pogonov teh avtomobilov…

Ker so vohuni večkrat opazili testno mulo z nalepkami ‘hibridno testno vozilo’, je neka oblika elektrifikacije zagotovljena. Pričakujemo, da bo BMW ponudil enak vtični hibridni pogonski sklop, kot ga dobite pri BMW X5 xDrive45e in 545e, ki ponuja impresiven 80-kilometerski doseg z električno energijo in čas do stotice pod šestimi sekundami.

Notranjost, tehnologija in varnost

Čeprav še niso razkrite podrobnosti o notranjosti novega avtomobila, je verjetno, da bosta armaturna plošča in notranjost X8 podobna X7. Prav tako bo dobil isto tehnologijo, vključno z informacijsko-razvedrilnim sistemom in digitalnimi števci, ki skupno merijo 12,3 palca. Na voljo bo tudi najnovejši BMW-jev operacijski sistem iDrive 8, skupaj z varnostno tehnologijo, kot so head-up zaslon, kamere za prostorski ogled vozila in vrsta sistemov za pomoč vozniku. Za razliko od modelov, kot je Audi Q8, ki je na voljo le s petimi sedeži, bi lahko X8 zaradi bolj pokončne strešne linije ohranil postavitev sedmih sedežev od svojega brata X7.

 

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code