Pri govoru o klasičnih avtomobilih se vekomaj poraja vprašanje: novo ali retro? Torej ali bi raje imeli novo zastavonošo BMW M8 Competition ali staro legendo BMW 850CSi?

Na to vprašanje je težko odgovoriti, na koncu gre vselej za osebne želje, toda ta BMW 850CSi je po mojem res vreden svojega denarja.

Gre za model iz leta 1994 in konfiguriran je nadvse popolno! Takšnega bi si želel imeti vsak navdušenec v svoji garaži. Pod pokrovom motorja ima ogromen ter prepoznaven 5-litrski V12 motor, kombiniran z ročnim menjalnikom. To je verjetno njegova največja prodajna točka, saj je bila večina teh avtomobilov že takrat opremljena s samodejnimi menjalniki. Zakaj? Ker je bil to resnični GT model in je večina ljudi želela v njem le križariti ter nikoli zapustiti ceste. Težava z njimi je zdaj v tem, da ta stara ‘avtomatika’ še zdaleč ni tako izpopolnjena kot sodobni ekvivalenti in to preprosto odvzame užitek – človek je raje vajeti vzel v svoje roke, kot pa to prepustil počasenemu in netočnemu menjalniku.

Še en velik plus tega avtomobila je kilometrina na števcu. Kot piše v oglasu, je od trenutka, ko je zapustil tovarno v Nemčiji, naredil le 58766 kilometrov. S tako majhnim številom na boku bi ga lahko danes preprosto kupili in shranili, pozneje pa prodali za višjo ceno. Oziroma ga preprosto uporabljali za to, za kar je bil avtomobil prvotno sploh ustvarjen – za vožnjo in čisti užitek!

Kar zadeva zmogljivosti, je bil 850CSi najboljše od najboljšega. Danes bi ga lahko primerjal z M8 Competition. Kot vsi vemo, je redko legendo ‘ustvaril’ M oddelek in brez problema bi mu lahko pred ime nadali slovito črko M. Prav takšnih je bilo izdelanih le 200 modelov, danes pa si ga lahko lastite za borih 135 tisoč evrov!

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code