Dvajset let nazaj, ko je E65 BMW serije 7 prvič prišel pred oči javnosti, je bil tretiran kot precej kontroverzen avtomobil. Njegov slog je bil pri novinarjih in navdušencih preveč tuj. Javnost je menila, da je četrta generacija preveč odstopila od tradicionalnega oblikovalskega jezika BMW-ja.

Spomnimo, da je generacija prej bila glamurozna E38, tretja generacija serije 7, ki se je za vekomaj vpisala na steno najlepših bavarskih izdelkov vseh časov. Četrta generacija serije 7 pa je bila ena izmed prvih t.i. »Banglovih spodrsljajev«. Za večino kupcev je bila preveč zapletena in nezanesljiva. Toda dve desetletji kasneje je zasnova modela E65 nekoliko bolj cenjena, zaradi močne ter prilagodljive amortizacije pa so navdušenci potencialno ponovno razmislili o njej, kot o poceni luksuznem avtomobilu. Torej, da bi dobili neko perspektivo, kakšen je E65 v primerjavi z drugimi poceni luksuznimi avtomobili v njegovem cenovnem razredu, si oglejmo, kako se je primerjal z njimi nekoč.

V tej retrospektivi se bomo odpravili nazaj v leto 2003, ko je BMW serije 7 konkuriral Mercedes-Benz S430, Audi A8L, Jaguar XJ8 in Volkswagen Phaeton. Torej, kako se je v tej družbi počutil kontroverzni Bimmer?

Presenetljivo mu je šlo kar dobro. Dejansko primerjalni test v resnici nikoli ne omenjajo njegove največje kritike, tako imenovane “Bangle Butt”. Največ pritožb je imela sicer preveč zapletena tehnologija, ki je komaj da opravljala svoje delo. Zanimivo je, da je bil frustrirajoči sistem iDrive v svoji prvi generaciji idejni oče vseh informacijsko-zabavnih sistemov, ki jih poznamo danes. Kljub zelo slabi zasnovi ter zelo moteči uporabi, je le-to privedlo do tehnologije, brez katere v sodobnih avtomobilih ne moremo več živeti.

Če spregledamo dizajn ter uporabnost, se je četrta generacija serije 7 na cesti odnesla nad povprečno. Imela je dobro krmiljenje, sposobno podvozje in prilagodljivo vzmetenje, ki se je prilagodilo v ovinkih in sprostilo na ravnini. Kakorkoli pogledamo, smo bili priča kar precej impresivni tehnologiji že leta 2003.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code