Kdo zmaga v dvoboju med BMW M3 Competition in električno »zverino« BMW i4 M50?

0
Je petsto kilska razlika v prid M3 Competition dovolj velika za zmago nad elektriko?

Zahvaljujoč takojšnjemu navoru so električni zmogljivi avtomobili izredno hitrejši pri pospeševanju od svojih kolegov z motorjem na notranje izgorevanje. Za ponazoritev tega je BMW na Nizozemskem uprizoril dirko med novim (v resnici več kot leto dni starim) G80 BMW M3 Competition in BMW i4 M50, prvim popolnoma električnim modelom BMW M Performance.

Vir: BMW Group

Vir: BMWBLOG.com

Pod pokrovom motorja BMW M3 Competition se skriva 3-litrski vrstni šestvaljnik z dvema turbo polnilnikoma, ki proizvede že znanih 510 “konjskih moči” in 650 njutonmetrov navora. Moč se na zadnja kolesa prenaša preko osemstopenjskega avtomatika.

Alternativno je na voljo tudi različica xDrive. S štirikolesnim pogonom bo M3 Competition pospešil do stotice v 3,4 sekunde, medtem ko bo počasnejša različica RWD naredila enak sprint v 3,8 sekunde. Največja hitrost je omejena na 290 km/h z nameščenim paketom M Driver’s.

Na drugem bregu piste stoji popolnoma električni BMW i4 M50, ki ima dva motorja, ki skupaj proizvedeta 544 “konjev” in 795 Nm navora, pri čemer se moč prenaša na vsa štiri kolesa. S to nastavitvijo bo i4 M50 pospešil do 100 km/h v 3,7 sekunde. Če bi i4 M50 nasproti stal M3 s pogonom na vsa kolesa, bi bil dvoboj bolj izenačen, vendar so iz neznanega razloga namesto tega uporabili različico RWD.

Zahvaljujoč vrhunskemu oprijemu in takojšnjemu navoru i4 M50 izstreli iz linije in zapusti M3 Competition v vzvratnem ogledalu. In tako je to le še en zmaga za elektriko, ki pridobi veliko prednost in popolnoma izniči “umazano” konkurenco. Športni avtomobil z motorjem na notranje izgorevanje pač pri pospeševanju nimajo možnosti, sploh pa zato, ker dirka traja le četrt milje oziroma približno 402 metra. Zanimivo bi bilo videti, na kateri točki M3 dejansko prehiti električno serijo 4.

Res zanimiva bi bila dirka na suhi progi z AWD M3 Competition in daljšo pisto kot četrt milje. Čeprav je i40 M50 hitrejši, je za skoraj 500 kilogramov težji od M3, zato je M3 Competition še vedno najboljša izbira, če želite nastaviti najhitrejše čase kroga na Zelenem peklu.

Vir: Van Poelgeest BMWFotograf: BMWBLOG.com (BMW i4 M50)

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code