Toyota Mirai je uradno postavila Guinnessov svetovni rekord za najdaljšo prevoženo razdaljo z vozilom na vodikove gorivne celice (brez dodatnega dolivanja goriva).

Mirai je med povratnim potovanjem po južni Kaliforniji dosegel neverjetnih 845 milj oziroma 1360 kilometrov, prevoženih z enim samim petminutnim polnjenjem vodika. Rekord Toyote Mirai, ki ga je Ward’s Automotive nedavno izbral za zmagovalca 10 najboljših motorjev in pogonskih sistemov, postavlja nov mejnik za vozila z ničelnimi emisijami!

»Leta 2016 je bilo Toyota Mirai prvo serijsko električno vozilo na gorivne celice, ki je na voljo za množično prodajo v Severni Ameriki, zdaj pa naslednja generacija Mirai postavlja rekorde,” je povedal Bob Carter, izvršni podpredsednik Toyota Motor North America. “Ponosni smo, da smo voditelji te vznemirljive tehnologije, ki je le ena od ostale rastoče ponudbe vozil brez emisij v našem portfelju.”

BMW X5 na vodik s kar 374 konjskimi močmi potrjen za leto 2022!

Guinnessova knjiga rekordov je natančno spremljala uradni poskus rekorda in se držala svojih strogih pravil in postopkov dokumentiranja. Na svojem potovanju, ki je bilo 23. in 24. avgusta 2021 osredotočeno na učinkovitost, je Mirai zabeležil impresivnih 1,55 l/100 kilometrov (če bi enačili porabo z bencinom ali dizlom) in vodo kot edino emisijo. Sodnik Guinnessove knjige rekordov Michael Empric je zapečatil rezervoar Mirai na začetku in koncu potovanja.

Dvodnevno potovanje, ki ga je vodil poklicni hipermiler (človek, ki vozi na skrajni način energetske učinkovitosti vožnje) Wayne Gerdes in sopilotiral Bob Winger, se je začelo v ponedeljek, 23. avgusta 2021, v Toyotinem tehničnem centru (TTC) v Gardeni v Kaliforniji, domu Toyotine razvojne skupine za gorivne celice. Dvojec je potoval proti jugu do San Ysidra in nato proti severu do Santa Barbare, ki je potoval po Santa Monici in plaži Malibu po avtocesti ob obali. Tisti večer so se vrnili v TTC in prevozili 760 kilometrov z dvema zamenjavama med voznikom in sovoznikom.

Naslednji dan, 24. avgusta 2021, je bil sestavljen iz več lokalnih voznih zank, kjer so na avtocesti San Diego med Los Angelesom in okrožjem Orange prebili še 600 kilometrov jutranjega in popoldanskega prometa, dokler Mirai ni imel več vodika in je bil pripeljan v TTC s skupno 1360 prevoženimi kilometri.

“Kot sodnik v Guinnessovi knjigi rekordov sem bil že 10 let priča neverjetnim poskusom, vključno z več podvigi, povezanimi z razdaljo,” je dejal Empric. »Potovanje Toyote Mirai brez potrebe po dolivanju goriva prikazuje moč tehnologije gorivnih celic. Ta tehnologija in oblikovalska iznajdljivost ekipe pri Toyoti sta pripeljala do zgodovinskega trenutka. “

Do konca potovanja je Mirai porabil skupaj 5,65 kg vodika in prečkal skupaj 12 vodikovih postaj vzdolž pogonskih poti brez dolivanja goriva. Mirai so vozili predvsem v času prometnih konic pri temperaturah med 18 in 28 stopinjami celzija. Vozilo je seveda izpustilo nič emisij CO2, kjer bi standardno vozilo z motorjem z notranjim zgorevanjem izpustilo približno 300 kg CO2 na isti razdalji.

BMW predstavlja fotografije konceptnega X5 s pogonom na vodikove gorivne celice

Prelomne rezultate so dosegli vozniki, usposobljeni za tehnike hipermiliranja, ki so optimizirali zmogljivost vozila Mirai v posebnih vremenskih in voznih razmerah. Uporabili so tudi nekaj osnovnih namigov za varčno vožnjo, ki jih lahko izvaja vsak posameznik.

VZDRŽEVANJE IN PRIPRAVA NA EKONOMIČNO VOŽNJO:

Slabo vzdrževan motor ima lahko slabšo ekonomičnost, kar lahko vpliva na porabo goriva. Mirai ima v ZDA razširjeno pokritost ToyotaCare – pokrito vzdrževanje prva tri leta ali 35.000 milj).

  • Zagotovite pravilno poravnavo koles.
  • Preverite tlak v pnevmatikah, premalo napihnjene pnevmatike lahko zmanjšajo porabo goriva.
  • Odstranite tovor ali nosilce za tovor, da zmanjšate težo.

TEHNIKE VOŽNJE:

  • Izogibajte se hitremu pospeševanju ali močnemu zaviranju.
  • Izogibajte se vožnji pri večjih hitrostih.
  • Zmanjšajte delovanje mehanskih in električnih dodatkov, npr. klimatske naprave, kjer je to mogoče.

ZANIMIVO DEJSTVO: Mirai ima možnost Drive Mode Select, ki ponuja način ECO, ki daje prednost učinkovitosti z optimizacijo delovanja klimatske naprave. Poleg tega se lahko, tako kot pri Toyotinih hibridih, Predictive Efficient Drive nauči večkrat prepotovanih poti za optimizacijo polnjenja in praznjenja baterije in pomaga optimizirati porabo goriva in doseg vožnje.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code