Audi Q8 v segment kupejevskih športnih terencev prinaša najnovejšo tehnologijo in pa prepoznaven zunanji videz.

V zadnjem času smo športnih terencev z nizko se spuščajočo streho, mogoče že kar kupejevsko linijo, spoznali že kar nekaj. Danes vam razkrivamo nekaj fotografij novega Audija Q8, ki je osnovan na aktualni generaciji modela Q7. Slednjem je tudi oblikovno zelo podoben, ne manjka velike mogočne sprednje maske ”singleframe” s temno sivo obrobo ter z ozkimi žarometi v LED tehnologiji oziroma za doplačilo v HD Matrix LED tehnologiji, agresivnih linij in kar nekaj kromiranih delov, ki dajo občutek, da gre za bolj prestižni avtomobil. Kot lahko torej vidimo, je serijski model izjemno podoben konceptu Q8 in Q8 Sports Concept. Ker je streha proti zadku vse bolj nižja, pričakujemo, da bo v primerjavi z bolj ”škatlastim” Q7 manj prostora za glave namenjeno zadnjim potnikom. Kljub temu, so pri Audiju zatrdili, da bodo potniki sedeli enako udobno. Zadnje luči v LED tehniki, ki so med seboj povezane, so podobne tistim iz A7, opazimo dva zaključka izpušne cevi in pa diskreten spojler. Za doplačilo bodo na voljo celo 22-palčna aluminiajsta platišča. Novi Audi Q8 bo konkuriral tekmecem kot je recimo BMW X6 in pa Mercedes GLE Coupe. Prve kupce bo dosegel v tretji četrtini letošnjega leta.

Notranjost sledi smernicam, ki sta jih že začrtala modela A6 in A8. Opazimo volanski obroč s ploskim spodnjim delom, veliko dekorativnih elementov v znanih prestižnih odtenkih in pa ogromno usnja in alkantare. Audi Q8 ima kot kaže digitalne merilnike, multimedijski zaslon in tretji zaslon za upravljanje s klimatsko napravo. Zadnja sedeža izgledata izjemno udobno, kot kaže, pa bodo imeli potniki dovolj prostora za glave. Zadnjim potnikom je namenjeno upravljanje klimatske naprave s pomočjo zaslona, ki je upravljiv na dotik. Prtljažnik bo sprejel 605 litrov prtljage, povečal pa se bo lahko na relativno velikih 1,755 litrov. Glede varnosti bo poskrbljeno z naprednim aktivnim tempomatom, nadzorom učinkovitosti pogonskega sklopa, asistentom za prečno vozeča vozila, opozorilom za nenamerno zapustitev voznega pasu, oddaljenim nadzorom parkiranja preko ključa, opozorilo pred pločniki in pa optimziirana 360 stopinjska kamera. Na voljo so najnovejše možnosti pametne povezljivosti. Najdemo 12,3-palčni Virtual Cockpit, napredni MMI multimedijski zaslon, ki združuje dva zaslona v velikosti 10,2 in 8,6 palcev. Navdušenci nad zvokom bodo uživali v Bang & Olufsen Advanced zvočnem sistemu. Ne manjka niti LTE in Wi-Fi povezave.

V dolžino meri 4,99 metra, v širino 2 metra, visok pa je 1.71 metra. To pomeni, da je krajši in nižji od sorodnega modela Q7. Medosna razdalja meri 3 metre, kar pomeni, da bo v notranjosti več prostora za potnike v primerjavi s konkurenco. Pogonski sklop bo seveda vključeval tudi štirikolesni pogon Quattro, ki bo moč razporejal v razmerju 40:60 ali na kolo, ki bo imelo več oprijema. Sistem rekuperacije zavorne tehnologije bo prihranil do 12 kW moči.

Kupci bodo na začetku izbirali med 3.0-litrskim V6 bencinarjem imenovanim 55 TFSI s 250 kW in dvema 3.0-litrskima TDI dizelskima motorjema. Vstopna različica 45 TDI naj bi razvila 170 kW, močnejša 50 TDI pa 210 kW. Sicer pa pričakujemo vrsto bencinskih in dizelskih motorjev z 48-voltnim hibridnim sistemom v bližnji prihodnosti.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code