Svetovni premieri prenovljenega BMW M5, je sledila še prenova največjega konkurenta Mercedes Benz AMG E 63 S, ki pa je na voljo tudi v karavanski različici.

Kot običajni razred E, je tudi AMG različico doletela prenova s katero pride modernejši videz, ter kopica nove tehnologije. Vse se začne z novimi prednjimi LED žarometih, novim prednjim odbijačem in prenovljeno prednjo masko. Nekoliko spremenjen je tudi prednji podaljšek odbijača, ki je standardno v barvi Silver Shadow, opcijsko pa je v AMG Night Package na voljo tudi v svetleči črni barvi, oziroma v barvi karbonskih vlaken za tiste, ki boste izbrali AMG Exterior Carbon-Fiber Paket I.

Tudi na zadku lahko najdemo nove, ožje zadnje luči, že standardno pa je E 63 S AMG opremljen tudi z zadnjim ‘lip’ spojlerjem, ki je lahko v barvi vozila ali v barvi karbonskih vlaken. Tudi v notranjosti lahko najdemo nekaj sprememb, med katerimi je še najprej opazen novi t.i. MBUX infozabavni sistem z ogromnim zaslonom na dotik, ki ga lahko najdemo tudi v klasičnih Mercedesih razreda E. Opazimo lahko še novi volanski obroč, ki ponuja tipke na dotik s povratno informacijo.

Pod pokrovom motorja se tako v limuzinski, kot tudi karavanski različici Mercedes Benz AMG E 63 S še vedno skriva enak 4.0 litrski osem valjnik s 612 konjskimi močmi in 850 Nm maksimalnega navora. To je s pomočjo štirikolesnega pogona in devet stopenjskega avtomatskega menjalnika z dvojno sklopko, dovolj za pospešek do stotice v vsega 3,3 sekunde pri limuzinski različici in 3,4 sekunde pri karavanski različici.

Tako kot do sedaj je E 63 S AMG tudi po prenovi opremljen z AMG Ride Control + zračnim vzmetenjem, ki ponuja nastavljivo blaženje s tremi nastavitvami in sicer Comfort, Sport in Sport+. Poleg teh treh načinov vožnje obstaja tudi t.i. drift način vožnje, ki voznikom omogoča, da iz štirikolesnega pogona preklopi le na zadnji pogon, a na žalost izključno z izklopljeno elektroniko. Spredaj za zaviranje skrbijo šest batne zavorne čeljusti, ki grizejo v zavorne diske premera 391 milimetrov, zadaj pa lahko najdemo le enobatne čeljusti, ki grizejo v jeklene zavorne diske premera 360 milimetrov. Večje karbonsko keramične zavore so na voljo za doplačilo.

Direktor znamke AMG Tobias Moers poudarja, da je s prenovo avtomobil postal še bolj udoben, a ne na račun vozne dinamike ali karakterja avtomobila. S pomočjo zunanjih sprememb je avtomobil poleg večje privlačnosti, po novem tudi bolj aerodinamičen, kar omogoča boljše pospeševanje pri višjih hitrostih, manj vetrnega šuma ter manjšo porabo.

Cene zaenkrat še niso znane, zagotovo pa bodo zelo podobne kot pri BMW M5.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code