Volkswagen je ravnokar predstavil prenovljenega Arteona, ki je prvič na voljo tudi v obliki t.i. Shooting Brake, najbolj pa nas seveda zanima vroča R različica.

Prenove so ponavadi dolgočasne, a tokrat se je Volkswagen odločil premešati karte precej višje po prehranjevalni verigi, s čimer je stopil na prste tudi premium znamkam kot je BMW. Nekaj časa nazaj je VW resno razmišljal, da bi najzmogljivejšo različico modela Arteon opremil z VR6 motorjem, s katerim so opremili tudi nekaj prototipov, a so se na koncu odločili za enak pogonski sklop, kot ga bomo lahko videli v Golfu R osme generacije.

To je avtomobil, ki vizualno izgleda zelo privlačno in celo športno, sicer nekoliko oropalo karakterja, a se nad 320 konjskimi močmi, ki jih omogoči 2.0 litrski štirivaljnik in petimi sekundami do stotice res ne moremo pritoževati. Za tak pospešek je seveda zaslužen sedem stopenjski dvosklopčni DSG menjalnik, ter štirikolesni pogon, ki prvič predstavlja sistem za prerazporejanje navora ‘R-Performance Torque Vectoring’. Ta sistem omogoča aktivno prerazporejanje navora med prednjo in zadnjo osjo, ter med zadnjima dvema kolesoma na enak način, kot to počne audijev športni diferencial.

Arteon R v primerjavi z navadnim leži tudi 20mm bližje tlom, kar poleg 20 palčnih platišč ravno tako poskrbi za bolj prepričljiv videz. Na avtomobilu lahko opazimo tudi zajeten zavorni sistem, štiri izpušne cevi in zatemnjene zadnje luči, videz pa lepo dopolni komplet športnih odbijačev ter pragov. Arteon R je na voljo bodisi v obliki štirivratnega coupeja, bodisi v obliki t.i. shooting brake, ki bi jo lahko povzeli kot nekakšnega karavana s kupejevskim pridihom in ravno ta nas najbolj zanima, saj trenutno nima prave konkurence.

V notranjosti lahko najdemo klasični ‘R tretma’, kar pomeni športne sedeže, obilico karbonskih vlaken in modro tipko z napisom ‘R’, s katero avtomobil direktno nastavimo v najagresivnejšo ‘race’ nastavitev. Preostanek kabine je enak kot v običajnem prenovljenem arteonu, kar pa glede na prve vtise, sploh ni slabo.

Kaj pravite? Je Volkswagen s prenovljenim arteonom stopil na prste nemški premium trojici?

 

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code