Koncernska brata VW Passat GTE in Škoda Superb iV sta, morda nekoliko presenetljivo, zadnja predstavnika avtomobilske smetane, ki se je ujela v past t.i. losovega testa.

Test so opravljali pri švedskem mediju Teknikens Värld, ki je najprej začel karavansko izvedbo nove Škode Superb iV, pri hitrosti 65 kilometrov na uro. Čeprav je Superb test pri tej hitrosti sicer opravil, pa je imel pri tem precej težav, saj je zadek precej nenadzorovano in sunkovito zdrsnil, avtomobil pa je zadel tudi enega izmed stožcev. Test so nato ponovili še pri 68 kilometrih na uro, kjer je Superb izkazal še bolj nevaren odziv na nenaden izogib oviri, kar losov test tudi sicer predstavlja.

Pri 70 kilometrih na uro je bil avtomobil navkljub prižganim varnostnim sistemom že praktično neobvladljiv, kar se je pri 72 kilometrih na uro le še stopnjevalo. Zelo podobno se je odrezal volkswagnov Passat GTE, ki je bil zaradi nekoliko krajše medosne razdalje le malenkostno boljši od češkega brata. Oba avtomobila pokažeta enako tendenco k nenadnem prekrmarjenju, ki se z višanjem hitrosti le še stopnjuje.

Sicer vemo, da ne Volkswagen ne Škoda nista športna avtomobila, a lahko povemo, da je francoski tekmec Peugeot 508 enak test pri istem mediju, brez težav opravil pri kar 78 kilometrih na uro, Mercedes Benz razreda C pa je test opravil pri 74 kilometrih nas uro. Za primerjavo smo na spletu zasledili tudi rezultat za BMW 520d, ki je enak test brez težav opravil pri 79 kilometrih na uro. V obeh primerih so varnostni sistemi zadek lepo nadzorovali in tako stabilizirali avtomobil, da je lahko voznik opravil svojo nalogo.

V preteklosti je moralo že veliko avtomobilskih proizvajalcev po slabih rezultatih na losovem testu posodobiti varnostne sisteme, zato to tudi tukaj ni izključeno. Zaenkrat še ne vemo ali bo VW Group rezultate teh testov vzeli pod drobnogled, zagotovo pa bi bilo to glede na videno, zelo pametno.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code