Prvotni BMW serije 8 je bil marsikomu zelo všeč, saj je kmalu osvojil naslov enega izmed najlepših in najboljših avtomobilov tistega časa. BMW bo serijo 8 predstavil že drugo leto, danes pa vam razkrivamo nekaj več podrobnosti o treh prihajajočih izvedenkah!

Že nekaj časa je znano, da bodo pri BMW serijo 8 kmalu obudili od mrtvih. BMW ponosno naznanja prihod treh izvedenk, prva serija 8 Coupe je bila kot koncept že predstavljena, produkcijski različici pa bomo priča v poletju naslednjega leta. Konec leta 2018 pričakujemo še Convertible izvedenko, tretji, zadnji model bo Gran Coupe, ki je narčtovana za prihod leta 2019.

BMWBLOG-serija-8-g16-coupe-convertible-gran-coupe (3)

Močno zakamuflirane testne primerke še pričakujemo, a prve računalniške skice prikazujejo štirivratni kupe serije osem kot elegantni potovalnik z izjemno dolgim pokrovom motorja, na prvi pogled pa njegova bočna linija spominja na Aston Martin Rapide. Za zunanji videz vozila bo zadolžen John Buckingham, ki dela v DesignWorks studiu v Kaliforniji. Osnove tega modela, bodo uporabili tudi za Gran Coupe izvedenko.

BMW je za serijo 8 prilagodil CLAR platformo s pogonom na zadnji kolesni par, proporci karoserije pa bodo na las podobni tistim iz originalne serije 8, ki je bila predstavljena daljnega leta 1989. Nova serija 8 se bo ponašala z nizko maso konstrukcije, kot smo jo že vajeni pri seriji 7, kar pomeni, da pričakujemo Carbon Core ojačitev karoserije.

BMWBLOG-serija-8-g16-coupe-convertible-gran-coupe (1)

Na vseh različicah serije 8 bo vgrajen napreden sistem adaptivnega vzmetenja, ki bo vključeval večtočkovne roke in mogoče tudi zračne vzmeti, tako spredaj kot zadaj. Nekaj govoric kroži tudi o štirikolesnem zavijanju (zadnjih koles), ki bo zagotavljalo neverjetno vozniško dinamiko. BMW načrtuje tudi omejeno serijo primerkov  s štirikolesnim xDrive pogonom.

Vstopni model 840i bo najverjetneje predstavljal 3,0-litrski vrstni šestvaljni bencinski motor, 850i bo imel vgrajen 4,4-litrski V8, M860i xDrive M Performance pa 6,6-litrski TwinPower Turbo V12, ki je trenutno vgrajen v M760Li xDrive. Pod vprašajem je tudi 840e priključni hibrid, ki bi si pogonski sklop sposodil iz modela 740e iPerformance.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code