BMW M5 vs Mercedes E63S AMG: kdo je hitrejši?

0
Končno smo dočakali prvo kredibilno dirko v pospeševanju med največjima konkurentoma BMW M5 in Mercedes-Benz E63S AMG. Že veste kdo je zmagovalec?

BMW M5 in Mercedes E63 S AMG se zopet borita za prevlado, kar pa traja nenehno že vse od debija BMW M5 nekaj mesecev nazaj. Zaključimo lahko le, da sta oba neverjetna stroja, Carwow pa se je odločil stvarem priti do dna z dirko v pospeševanju z mesta, zaviranju in pospeševanju z letečim startom.

Novi BMW M5 kot že veste, poganja 4.4 litrski twin turbo V8 motor, ki proizvaja kar 600 konjskih moči in 750 Nm navora. Vsa ta moč se prenaša na vsa štiri kolesa preko osem stopenjskega ZF avtomatskega menjalnika. Na drugi strani Mercedes E63 S AMG poganja 4.0 litrski V8 motor s 612 konjskimi močmi, kar je sicer skoraj identična številka kot pri BMW M5, vendar ogromna razlika nastane v navoru. Mercedes ga namreč ponuja kar 850 Nm, kar je točno 100 Nm več od BMW M5. Tudi Mercedes ponuja štirikolesni pogon, ki ga lahko tako kot pri BMW preklopite zgolj na zadnji kolesni par.

BMWBLOG-M5-vs-E63S-AMG (15)

Tekmovanje se začne z enostavno dirko na četrt milje. Neverjetno je videti kako izenačena sta avtomobila vse do konca, ko za las zmaga Mercedes E63 S AMG. BMW M5 je tako zabeležil čas 11.4 sekunde na četrt milje in najboljši čas 3.3 sekunde od 0 do 100 kilometrov na uro, medtem ko je Mercedes zabeležil 11.2 sekunde na četrt milje in 3.2 sekunde do stotice.

Po pospeševanju je sledil test zaviranja, ko sta oba avtomobila na vso moč zavirala iz 115 kilometrov na uro do popolne zaustavitve. Sprva smo mislili, da je tako kot pri pospeševanju za malo zmagal Mercedes, vendar so ob ponovnem pregledu ugotovili, da je voznik v Mercedesu zaviral nekoliko prehitro tako, da je v resnici pravi zmagovalec BMW.

BMWBLOG-F90-M5-laprecord (1)

Torej če potegnemo črto lahko končno rečemo, da imamo zmagovalca. V identičnih pogojih je torej hitrejši Mercedes, kar pa niti ni tolikšno presenečenje, saj je ta AMG V8 motor prava umetnina, ravno tako pa pomaga tudi dodatnih 100 Nm navora. Še vedno pa je razlika med njima tako majhna, da je kratko malo zanemarljiva. Morda pa se bo ob prvem testu na dirkališču veter obrnil v bavarsko smer.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code