GoOpti letos praznuje 8. obletnico delovanja. V zelo kratkem času se je podjetje dodobra uveljavilo in postalo prvo ime na področju potniških prevozov na letališča. S svojim inovativnim poslovnim modelom so doslej uspeli prepričati že več kot 1.700.000 potnikov, ob tem pa se lahko pohvalijo s kar 94% zadovoljstvom strank.

Mnogi radi potujemo, odkrivamo nove kraje, kulture, kulinariko, zgodbe preteklosti, floro in favno, oziroma karkoli že je tisto, ob čemer nam zaigra srce. A v samem korenu besede potovanje se skriva tudi največja z njim povezana nadloga –  pot. Pred odhodom je potrebno misliti na ogromno stvari, od iskanja prenočišča, rezervacije letalskih kart, ureditve dokumentov in zavarovanj, pakiranja prtljage itd. Že od leta 2011 naprej pa se nam na srečo ni več potrebno obremenjevati še s prevozom na letališče.

Danes GoOpti flota šteje že 810 vozil, ki mesečno prepeljejo več kot 32.000 potnikov. Prevozi potekajo vse dni v letu, 24 ur na dan, zato podjetje ima rešitev, ne glede na to, od kod in ob kateri uri imate polet.

Nizkocenovni letalski prevozniki so pretresli evropski zračni prostor in vse več Slovencev se odloča za polete proti želenim destinacijam iz sosednjih držav. Parkirišča na letališčih so draga in niso nujno najbolj varna opcija za vaše vozilo, prositi koga od svojih bližnjih pa pomeni, da mu poleg denarja za gorivo dolgujete vsaj še dobro večerjo. Prav za ta problem je rešitev ponudil GoOpti in v kratkem času postal ime, ki je vedno ena od vsaj prvih treh možnosti, na katero pomislimo, ko potrebujemo takšen prevoz.

Bolj kot to, da je GoOpti ponavadi ugodnejša izbira, pa v podjetju poudarjajo znanje, izkušnje in preverjene metode, kako organizirati prevoz na letališče na način, da potniki vedno prispejo pravočasno in brez skrbi. Ključna pri tem je učinkovita organizacija prevozov, spremljanje aktualnega dogajanja na cestah in hitro ukrepanje v primerih, ko pride do zapletov. Operativni center podjetja 24 ur na dan in 365 dni v letu skrbi, da prevozi potekajo nemoteno s spremljanjem prometa, vremenskih razmer, voženj (prek GPS sistema), pridobivanjem informacij s terena, usklajevanjem časovnic in nudenjem podpore voznikom in potnikom. Če na cesti nastopijo krizne razmere, se z urgentnimi ukrepi odzove tudi Operativni center, ki lahko po potrebi preusmeri vozila, preveri, kateri leti potnikov so časovno najbolj kritični in ustrezno prilagodi potek vožnje ter komunicira z letalskimi družbami in samimi potniki v vozilu (ali imajo urejeno prijavo na let, kako je s prtljago, pomoč z usmeritvijo na terminal, izhod (gate) itd.)

Znotraj Operativnega centra so ključnega pomena pri GoOptiju planerji. Skrbijo za usklajevanje časovnic, nenehno spremljajo razmere na cestah in v skladu s tem prilagajajo ure odhodov, da se vsem potnikom zagotovi pravočasen prihod na letališče. Slednji so o morebitnih časovnih prilagoditvah vedno pravočasno obveščeni prek SMS sporočil in elektronske pošte.

Izjemnega pomena za podjetje je Kontaktni center, ki strankam nudi podporo pred in po nakupu ter v kriznih situacijah. Če do slednjih pride, stremijo k učinkovitemu in hitremu reševanju, ključen pa je človeški pristop, so nam povedali.

Tretji “steber” so seveda vozniki. Ti dejansko predstavljajo podjetje navzven, saj imajo največ stika s potniki, zato si GoOpti prizadeva, da vsi vozniki ustrezajo najvišjim standardom kakovosti in da so njihove storitve varne, zanesljive in profesionalne.

Za zaključek še koristen namig, kako pri GoOptiju priti do čim ugodnejše cene za prevoz. Če je možno, rezervirajte prevoz vsaj 2 meseca vnaprej, izberite daljši časovni interval (do 4 ure) za želeno uro prihoda na cilj ter izkoristite program Pripelji prijatelja. Po besedah predstavnikov podjetja lahko z zgornjimi nasveti znižate ceno prevoza celo za 70%.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code