Kdo potrebuje M3, ko pa je že ‘običajni’ M340i skoraj dovolj za Audija RS4?

0
Na youtube kanalu Carwow, smo zasledili zanimiv posnetek, ki dokazuje kakšen 'stroj' je v resnici BMW M340i.

Čemu tak naslov? Ker si avtomobila nista direktna konkurenta, saj je M340i konkurent audijevemu modelu S4, močnejši RS4 pa je tekmec prihajajočemu BMW M3. Ravno zato je med njima tudi velika razlika v moči, ki znaša kar 76 konjskih moči ter 100 Nm navora v korist audija, zato je povsem upravičeno pričakovati ponižujoč poraz bavarskega M340i.

BMW namreč iz 3.0 litrskega vrstnega šestvaljnika uspe iztisniti 374 konjskih moči in 500 Nm navora, Audi pa uspe iz deciliter manjšega šestvaljnika v obliki črke V, iztisniti kar 450 konjskih moči in 600 Nm navora. Poleg velike razlike v moči pa sta si v drugih aspektih precej podobna. Oba sta karavana s štirikolesnim pogonom, preko mehansko identičnega osem stopenjskega avtomatskega menjalnika pa ju poganjata šestvaljna pogonska agregata. Tudi sama teža avtomobilov je pri 1.750 kilogramih identična zato enkrat za spremembo, dirke ne bo krojila teža vozil.

Poleg razlike v moči pa je ogromna razlika tudi v ceni. Ta razlika namreč v Sloveniji znaša neverjetnih 26 tisočakov in 789 evrov (Audi RS4 Avant – začetna cena 99.489€, BMW M340i xDrive Touring – začetna cena 72.700€) zato je še bolj realistično pričakovati izjemno veliko razliko v zmogljivosti. A rezultati so nekoliko presenetili tudi nas. Preden vam pokvarimo ogled zgornjega videa bi radi poudarili še to, da je zelo zanimivo, kako se mehansko identična menjalnika obnašata pri t.i. kickdown testu. Pri isti hitrosti in pri istih okoliščinah je BMW pokazal, da je očitno pri kalibraciji avtomatskih menjalnikov podjetja ZF očitno razred zase.

Škoda, ker BMW ne bo izdelal pravega konkurenta Audiju RS4 Avant, saj je že jasno, da ne bomo dočakali karavanske izvedbe modela M3, ampak se bomo morali zadovoljiti le z limuzinsko.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code