BMW je svojo popularno športno limuzino preoblikoval s poudarkom na ostrejši dizajn in posodobljeno notranjostjo.

Serija 3 je bila nekoč BMW-jev glavni atribut, in čeprav sta jo v skupni prodaji presegla križanca X3 in X5, je serija 3 svetovno še vedno najbolj prodajan BMW avtomobil in pomemben barometer za smer znamke. Zdaj, po štirih modelnih letih, BMW daje seriji 3 preobrazbo, ki prinaša elegantnejši stil in posodobljeno notranjost, hkrati pa prenaša ponudbo motorjev.

Takšni pogonski sklopi bodo na voljo kupcem:

  • BMW 318i — 2-litrski štirivaljni motor s turbopolnilnikom (156 “konjskih moči”/250 Nm navora)
  • BMW 320i — 2-litrski štirivaljni motor s turbopolnilnikom (184 “konjskih moči”/300 Nm navora) na voljo z xDrive
  • BMW 330i – 2-litrski štirivaljni motor s turbopolnilnikom (245 “konjskih moči”/400 Nm navora) na voljo z xDrive
  • BMW M340i xDrive — 3-litrski šestvaljni motor s turbopolnilnikom (374 “konjskih moči”/500 Nm navora)
  • BMW 318d – 2-litrski turbodizelski štirivaljnik (“150 konjskih moči”/320 Nm navora)
  • BMW 320d — 2-litrski turbodizelski štirivaljnik (“190 konjskih moči”/400 Nm navora) na voljo z xDrive
  • BMW 330d – 3-litrski turbodizelski šestvaljnik (“286 konjskih moči”/650 Nm navora) na voljo z xDrive
  • BMW M340d xDrive — 3-litrski turbodizelski šestvaljnik (340 “konjskih moči”/700 Nm navora)
  • BMW 320e — 2-litrski štirivaljnik s turbopolnilnikom – hibrid (kombinirana 204 “konjskih moči”/350 Nm navora)
  • BMW 330e — 2-litrski štirivaljnik s turbopolnilnikom – hibrid (kombinirana 292 “konjskih moči”/420 Nm navora)

Vsi motorji so združeni z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom in so na voljo z opcijskim štirikolesnim pogonom xDrive. BMW pravi, da bo nova serija 3 na voljo že poleti, podrobnosti o cenah pa bi morale biti na voljo bližje datumu začetka prodaje.

Notranjost ima ukrivljen zaslon, ki združuje 12,3-palčni digitalni merilnik in 14,9-palčni infotainment zaslon.

Vizualne spremembe so subtilne, vendar ustvarjajo ostrejši, bolj geometrijski dizajn. Ledvična maska ​​ima manj zaobljene robove, žarometi pa imajo preoblikovane LED podpise in odpravijo majhno zarezo na dnu. Odbijač ima manjšo spodnjo rešetko, ki je stisnjena z odprtinami v obliki črke L, zadnji odbijač pa ima podoben oglati videz. Standardna 18-palčna platišča imajo tudi nov dizajn, medtem ko je v celotni ponudbi na voljo nova barva Skyscraper Gray. M340i dobi nov odtenek Brooklyn Grey, ki ga je mogoče določiti tudi s paketom M Sport.

Paket M Sport dodaja tudi notranjo opremo, M usnjen volan, variabilno športno krmiljenje, edinstvena 19-palčna platišča, pri 330i pa tudi M Sport vzmetenje, ki ga je mogoče zamenjati za prilagodljivo M podvozje z elektronskim blaženjem. Slednji je tudi samostojna možnost pri modelih 330i in 330e ter del paketa Dynamic Handling.

M340i ima tudi svoje stilske poteze, ki vključujejo mrežasto ledvično masko, nova 18-palčna platišča (z opcijsko 19-palčno nadgradnjo), trapezoidne izpušne cevi in ​​zadnji spojler v barvi karoserije. M340i bo na voljo tudi z značko BMW Motorsport v počastitev 50. obletnice M.

V notranjosti dobi serija 3 nov ukrivljen zaslon, ki združuje 12,3-palčni digitalni zaslon in 14,9-palčni infotainment center. BMW pravi, da se je število gumbov in kontrolnikov zmanjšalo zaradi večjega zanašanja na glasovno upravljanje in na dotik. Preoblikovali so tudi prezračevalne reže in nekatere okrasne elemente, menjalnik pa je zamenjala majhna ročica. Infotainment sistem iDrive poganja najnovejši operacijski sistem BMW in vključuje navigacijski sistem BMW Maps v oblaku in bolj spretnega inteligentnega osebnega pomočnika, ki se odziva na glasovne ukaze.

 

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code