Navdušenje nad novim BMW X5 je veliko. Novinec s sabo prinaša nov stil, novo notranjost, kar nekaj nove tehnologije ter, vsaj upamo, boljšo vozno dinamiko ...

Izgleda zelo dobro, pravzaprav še bolje kot njegov predhodnik. Prva generacija je na trg prispela v v letu 1999, od takrat pa so po celem svetu prodali več kot 2.2 milijona primerkov. Avtomobil je zagotovo igral eno izmed pomembnejših vlog pri uspehu znamke. S četrto generacijo, ki bo na voljo ob koncu letošnjega leta, so se tako pojavili še večji upi, kljub dejstvu, da vrsta možnih alternativ še nikoli ni bila tako raznolika kot danes. Spomnimo, da bo BMW X7 G07 v letu 2019 predstavila nov, še prestižnejši model, ki lahko pritegne potencialne kupce X5.

Spredaj najbolj izstopajo novi žarometi. Slednji so ločeni od “ledvičk”, so bolj ostrega videza in bolj športne oblike, z modernejšimi dnevnimi lučmi. Opcijsko so na voljo tudi laserske luči, kar avtomobilu doda nov, zelo zanimiv aspekt. “Ledvičke” so tu veliko večje, kar celotnemu vozilu doda izjemen, nekoliko robusten videz. Velika kromirana komponenta ni več neposredno povezana ž žarometi; tu gre za neposredno povezavo med obema polovicama. Najboljši element sprednjega dela pa je vsekakor pokrov motorja – zelo “zmečkan” in hkrati zelo športen hkrati! Če Bavarca pogledamo s strani, najprej opazimo zelo privlačno linijo, ki se nadaljuje navzgor vse do zadnjega kolesa. V primerjavi s prejšnjo generacijo, katere lok je precej raven ter subtilen, mu tak detajl daje prave mišice.

Zadaj je novi BMW X5 na prvi pogled precej moden ter vitek, prav zaradi novih žarometov, ki so močne tridimenzionalne oblike. Žarometi prejšnje generacije v primerjavi z novimi izgledajo ogromni ter “starinski”, prav tako pa je nekako zastarela tudi splošna oblika. Medtem ko je zunanjost novega BMW X5  v primerjavi s starim vozilom občutno boljša, sta si “brata” bližje, ko pride do notranjosti.

Potniška kabina starega vozila je še vedno čedna ter polna dobre tehnologije in kakovostnih materialov. A spet, kabina novega X5 izgleda boljše, modernejše in premore obilo nove tehnologije; velja omeniti novo digitalno instrumentalno ploščo ter menjalnik. Novost je tudi povsem nov informacijsko-zabavni sistem iDrive 7.0, ki se izrisuje na 12,3-palčni zaslon. Občutno sta se povečala tudi velikost Head-Up zaslona ter število asistenčnih pomagal, ki jih avtomobil premore.

Kar se tiče dimenzij je novi BMW X5 nekoliko zrastel v vse dimenzije, kar se opazi šele pri direktni primerjavi obeh vozil. X5 je za 36 milimetrov daljši, 66 milimetrov širši in 19 milimetrov višji, prav tako pa se je povečala tudi medosna razdalja, in sicer za 42 milimetrov, kar pomeni še večjo prostornost v notranjosti.

Če potegnemo črto, je BMW resnično uspelo. Razvojni napredek je več kot opazen in vidi se, da so se vozilu zares posvetili, kljub dejstvu, da je BMW F15 X5 na trgu samo dobra štiri leta.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code