BMW 128ti je suvereno vstopil v zelo konkurenčen ‘hot hatch’ segment!

0
V novi reportaži Carwowa dobimo celovit vpogled v enega najbolj zanimivih novih BMW-jev in odgovor, ali dejansko sedi na vrhu segmenta, v katerem je šele začel tekmovati.

Eden bolj vznemirljivih novih bavarskih avtomobilov prav tako spada pod ene bolj nenavadnih. Bavarci do pred kratkim niso bili znani po tem, da bi proizvajali avtomobile s pogonom na sprednja kolesa, še manj pa, po kombi limuzinah na sprednji pogon, ki stanejo manj kot Volkswagen GTI.

BMW 128ti je seveda manj zmogljiv kot M135i, hkrati mu primanjkuje štirikolesni pogon, vendar zgleda bolj zabaven kot močnejši brat. 128ti uporablja podoben 2-litrski turbo motor s štirimi cilindri, vendar doseže le 265 »konjskih moči« v primerjavi s 302 »konji« v M135i. Mat Watson pravi, da ga je zaradi specifične konfiguracije motorja, narejenega le za ta model, dejansko bolje voziti.

BMW je prenovil krmiljenje, sprednje vzmetenje, zadnje vzmetenje in blažilnike, tako da je 128ti postal najboljši model za ‘polaganje ovinkov’ med vsemi serijami 1; končni rezultat pa naj bi bil šokantno dober. Glede na to, da BMW prvič tekmuje v tem segmentu, je impresivno videti, kako dobro jim zaenkrat gre.

V ravni črti vas BMW 128ti ne bo pustil brez besed, saj so ga pri Carwow preizkusili in do stotice zabeležili 5,95 sekunde. Sicer je to hitreje, kot trdi BMW, Watson pa je skoraj 6 sekund potreboval za vožnjo na mokri podlagi, zato je verjetno lahko rezultat celo nekoliko boljši.

Je BMW 128ti najboljši v segmentu? Vsekakor je uvrščen visoko in Watson pravi, da morebitne stranke novega beamerja definitivno ne bi smele spregledati. Morda se primerjanje z wolfsburškim golfom sliši kot žalitev za BMW, toda glede na to, da je slednji od 80-ih let do danes eden največjih hit na svetu, bi lahko to pravzaprav smatrali kot pohvalo.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code