BMW M135i: S to predelavo je Akrapovič ponovno dokazal, da je z razlogom najboljši proizvajalec izpušnih sistemov na svetu!

0
Aktualna generacija BMW serije 1 (F40) navdušencem že od začetka ni po godu. Je takšna okusna ter minimalistična predelava zadetek v polno?

Tudi sam nisem prepričan o dizajnu, vendar če sem iskren, večina kritike ni zaslužena – BMW M135i je avtomobil na mestu in to tudi za dostojno ceno. Vendar pa celotna filozofija, začenši s pogonom na prednja kolesa in štirivaljnikom, na vrhu pa prevelika ledvična maska, nekako odvrne navdušence, katere je imela prej, ki so zaprisegli na stari šestvaljni model z zadnjim pogonom. To še posebej velja za BMW M135i xDrive, ki zamenja ves občutek zabave za popolne pravice do bahanja.

Kaj pa, če bi mu konkretno dodelali melodijo in glasnejši, bolj vznemirljiv Akrapovičev izpuh? Bi to “popravilo” njegovo pomanjkanje značaja? To lahko izveste v novem posnetku YouTube kanala AutoTopNL. Mislim da je potem, ko voznik odpre lopute na izpušnem sistemu, odgovor jasen.

Na zunaj izgleda, kot da ima ta BMW M135i celoten katalog delov M Performance. Sprednji podaljšek odbijača, zadnji spojler, M ogledala, nova platišča, zlate čeljusti in nemalo nalepk M Performance.

Vendar pomembni atributi predelave, ki zvok naredijo prodoren, ki ustvarijo to simfonijo jeklenih tonov, niso vizualni: Eventuri sistem za dovod zraka, Akrapovičev izpuh brez filtra za delce bencina (GPF) in dodatna nastavitev ECU računalnika. Te tri stvari ne pomagajo le povečati moč 2-litrskega turbo štirivaljnika s produkcijskih 306 »konjskih moči« na 352, ampak tudi znatno izboljšajo zvok in značaj motorja. »Mlinček« v M135i je dovolj močan, vendar mu vsekakor primanjkuje zvoka, ki bi ga pričakovali od BMW-ja. Ali torej ta predelava naredi dovolj veliko razliko?

Ne samo da zveni bistveno bolje, izboljšana sta tudi njegova moč in odziv. Tako se malček zdi bolj razburljiv in karakteren. Palec gor!

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code