BMW naj bi za prihodnjo generacijo modela M5 delal na dveh različnih pogonskih sklopih, ki bodo kupcem na voljo sočasno.

Seveda je poudarek na elektrifikaciji zato različice z izključno notranjim izgorevanjem ne bo več. Na voljo bosta hibridna in popolnoma električna različica z zmogljivostmi, ki si jih za ta segment nekaj let nazaj nismo mogli predstavljati. Naslednjo generacijo serije 5 napovedujejo že v tretjem četrtletju 2023, okoli leto zatem pa že pričakujemo novega BMW M5.

Hibridno različico bo poganjal že poznani osemvaljnik, ki bo skupaj z večimi elektromotorji vozniku ponudili okoli 750 konjskih moči in 1000 Nm maksimalnega navora. Že te številke so za poslovno limuzino naravnost neverjetne, a to še vedno ni niti blizu najzmogljivejši različici. Ta čast bo namreč pripadla popolnoma električnemu BMW M5, ki naj bi imel že novo generacijo baterijskih celic. Skupna kapaciteta bo znašala okoli 135 kWh, kar naj bi bilo po WLTP testnem ciklu dovolj za okoli 700 km električnega dosega.

Zelo impresivno, še posebej za avtomobil, ki bo za pogon uporabljal kar tri elektromotorje s skupno močjo kar 1000 konjskih moči. To bo dovolj za pospešek do stotice krepko pod 3 sekundami, končna hitrost pa bo zagotovo omejena na največ 250 kilometrov na uro. Električni BMW M5 pa do takrat ne bo edina limuzina, takih zmogljivosti. Tesla naj bi namreč že pripravljala različico modela ‘Model S’ s tremi elektromotorji, ki bo ravno tako ponujala okoli 1000 konjskih moči.

Vprašanje je le, kdaj je dovolj? Se ta dirka konča pri 1000 konjih ali kmalu tudi to več ne bo dovolj?

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code