Obstaja kar nekaj modelov v zgodovini znamke BMW, ki neverjetno dobro držijo svojo vrednost, nekaterim pa cena raste iz dneva v dan. Zato ne preseneča, da so se v zadnjem letu cene klasičnih BMW-jev močno dvignile.

Eden takih avtomobilov je BMW M5 generacije E39, avtomobil, razvit med letoma 1998 in 2003, ki zdaj ljubitelje stane šestmestne cenovne zneske za resnično neokrnjene primere.

Na primer v podjetju Gooding & Co. Na dražbi avtomobilov leta 2018 se je popolnoma ohranjen BMW M5 iz leta 2002 prodal za 176.000 ameriških dolarjev, kar je v primerjavi s prvotno maloprodajno ceno v višini 75.000 ameriških dolarjev, neverjeten dosežek. Zakaj torej na dražbi prinese toliko denarja in zakaj je toliko navdušencev pripravljenih za to zapraviti denar?

Dvajset let star BMW M5 zaradi svojega skoraj popolnega ravnovesja med športnostjo in udobjem, veličastnega 4,9-litrskega atmosferskega V8 motorja in brezčasnega videza pogosto velja za najboljšega M5 vseh časov in morda celo najboljše športne limuzine na svetu. Prav tako ima pristen športni občutek krmiljenja, dinamiko podvozja in igrivost, ki ji od takrat ni para. Avtomobilu je težko oziroma nekaterim celo nemogoče najti napake.

Ta nedotaknjeni M5 na števcu kilometrov kaže neverjetno nizko številko – le 635 milj oziroma 1022 kilometrov. Pobarvan je tudi v eno najbolj ikoničnih barv BMW M: Dakar Yellow. Po navedbah prodajalca BMW je bil avto kupljen v mestu St. Louis, preden se s svojim lastnikom odpravil v Kalifornijo. Večina kilometrov je bilo prevoženih na obalnih avtocestah v Kaliforniji in prihaja z vsemi originalnimi papirji. Govori se tudi, da je eden od le petih Dakar Yellow E39 M5, uvoženih v ZDA.

Lastnik je bil s svojim E39 M5 zelo previden, notranjost je videti neokrnjena, saj domnevno nihče ni smel nositi kavbojk ali hlač z zakovicami v avtomobilu. Da bo še bolj poseben, ima ta M5 na notranji strani še vedno vse opozorilne nalepke, skupaj z originalnimi gumami. Ohranjenost je prvi ter največji atribut tega vozila.

Danes pa je ta BMW M5 iz leta 2000 našel dom v Illinoisu pri prodajalcu BMW vozil – Jacobs BMW, kjer bo avto na ogled vsem, da ga bodo lahko vsi mimoidoči občudovali. Nekdanji lastnik živi v razdalji treh kilometrov od centra in ideja, da je avtomobil v neposredni bližini mu je zelo všeč. Hkrati pa ceni, da je avtomobil prešel v last ljudem, ki resnično cenijo starodobnike, še zlasti dediščino in zgodovino tako edinstvenega BMW-ja.

Čeprav menim, da je škoda tako lepega primerka ter tako neponovljivega avtomobila zapirati med štiri stene in ne izkoristiti polnega potenciala vozila. Navsezadnje je bil sleherni model narejen z željo ter ciljem po dinamični vožnji, ovinkih ter visokih obratih.

 

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code